obey-robots.txt
09 December 2016, 18:22
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Wat kan een jaar lang duren!

teleshit
Op vrijdag 2 juli 2010 realiseerde Tele2 bij mij de oplevering van het 3 in 1 pakket met overstap service vanaf Telfort!
De enige die zijn huiswerk had gedaan was Telfort, die dag geen verbinding meer!
Het modem van Tele2 en decoder moest nog bezorgd worden in de loop van de dag, terwijl ik ruim van te voren gebeld had naar Tele2 waar de produkten bleven!
Om 14.00 uur werd het pakket afgeleverd, direct begonnen met installeren en dan kom je al direct diverse problemen tegen, wachtwoord klopt niet enz.
Kortom ik had in de middag dus internet, kon wel uit bellen maar niet gebeld worden, maar daar kom je de volgende dag pas achter als men je belt op je mobiel of je nog een keer naar huis gaat! Email kon ik wel ontvangen(via domein naam) maar geen email versturen! en natuurlijk geen TV.
Ellen lang gesprek gevoerd met Tele2maar helaas moest Nederland voetballen om 16.00 uur. dus deze dag hadden er niet veel mensen zin, werd afgedaan 24 uur wachten!
Zaterdag gebeld(weekend) geen soelaas, maandag gebeld, we gaan het uitzoeken, op dinsdag blijkt dat de order administratief niet opgeleverd was. Hoera alles werkte.
Ik heb wel (let op) een vergoeding gehad van € 5,35.

Het hoera gebeuren ben je gauw vergeten, internet snelheid valt tegen, maar het TV gebeuren is in en in TRIEST, blokkerig, geluid valt uit, decoder is traag als dikke poep door een zeefje!!! enz.
Maar het mooie is dat mijn decoder regelmatig vast staat en dat je er de voeding er uit moet trekken en even moet wachten en dan weer terug plaatsen, dan gaat dit onding op zijn gemak alles meer instellen enz.
Dit gemeld bij Tele2, meneer u krijgt een nieuwe decoder, afspraak gemaakt en de koerier moest direct de defekte mee retour nemen, deze beste man komt met een joekel van een doos uit de lift(met decoder) en vol trots opent hij de doos en toont mij een modem uit het jaar kruik en van voor christus, ik laat mijn modem zien en hij zegt dat dit hem niet gaat worden, u wordt gebeld voor een nieuwe afspraak!

Nu lees ik niet veel de krant en maar kijk regelmatig tv (met blokken) maar ik heb in het journaal niet vernomen dat er een koerier verongelukt is, kortom ik heb niets meer vernomen.

Het is wel duidelijk dat ik niet gelukkig ben met de overstap naar TELE2

Maar dit gaat bij mij in ieder geval geen jaar duren.

mvrg

Henk

Wilt u ellende neem TELE2 en zijn bende

teleshit
Ter info:

Toch geen jaar!

Na 2 stuks aangetekend schrijven en een zeer goed gerichte Email, alles opgelost! (abonnement beeindigd) :D

emiel
fijn dat tele2 het na opdringen tovh heeft opgelostWink
even over die slogan.. Er zijn ook tevreden mensen met tele2.
Met Vriendelijke Groeten
Emiel

Don't look outside
The world's gone crazy
But it's perfect here with you

We're alive, now
Let's not waste our time, now
Let's just make
the most of every breath we take
the most of every second we're alive

Anaxa
Iedere klant die niet tevreden is ( in elk bedrijf ) , is er 1 teveel volgens mij .
Laat staan mensen die blij zijn dat ze weg kunnen bij Tele2 .
Maar gezien de laatste 2 meldingen in de shoutbox gaat het bergop Grin
De server op se.tele2.nl doet er te lang over om te antwoorden.

bietenbrug
Mensen die tevreden zijn, melden dit minder snel dan mensen die ontevreden zijn.
Het zou fijn zijn als meer mensen die tevreden zijn, dit ook melden.
Ik twijfel sterk of ik mijn aanvraag voor 20mb van tele2 door moet zetten; ik lees erg veel negatieve berichten. Frown

kobus1960
De grens van het aantal klachten per ISP zou onder de 2 % moeten liggen, dat
is althans het streven van de ISP's over het algemeen. Ik weet dat het moeder-
bedrijf van Tele2 in Zweden deze ondergrens wil handhaven. Wat is nu het geval?
Het aantal klachten is over die 2 % heen gegaan, uitgaande van 175.000 bestaande
klanten. Er is een aantal zaken aan het veranderen bij Tele2.
De helpdesk wordt in rap tempo gereorganiseerd, dat gaan we zichtbaar merken op
de Tele2 website, voor het einde van het jaar. Voorts is de grens van de nieuwe 50 Mb
abbo's op 1200 meter gesteld. Zo zullen er nog wat zaken veranderd gaan worden.
o.a. "Danielle" van Tele2 Webcare is weer actiever geworden en zal dat blijven.

@Bietenbrug; Eigenschap van fora's, mensen met een goed product weten niet eens
van het bestaan ervan.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat kan een jaar lang duren!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Beltegoed nog maar half jaar geldig Tele2 mobiele telefonie (GSM) 1 30 juli 2012, 10:55
Lang verifieren bij Windows Live Mail Storing 2 18 februari 2012, 12:15
Lang verifieren bij mail controleren Storing 2 20 juli 2011, 20:28
Teruggave te veel betaalde abbonnementskosten laat lang op zich wachten!! Klacht over Tele2 6 16 november 2010, 16:44
Postcode check Tele2 klopt al meer dan 1,5 jaar niet Algemeen 22 05 oktober 2010, 23:07
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:06:34
| Bill01:18:27
| Gilex07:47:09
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?