obey-robots.txt
11 December 2016, 03:13
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

Overname BBned door Tele2 afgerond

Gilex
Uitgegeven: 6 oktober 2010 09:11
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2010 09:11
AMSTERDAM - De Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) heeft zijn goedkeuring gehecht aan de overname van telecomaanbieder BBned door Tele2. Dat heeft Tele2 woensdag bekendgemaakt.
© Thinkstock

De overname voor een bedrag van 50 miljoen euro is nu afgerond.

BBned, een dochteronderneming van Telecom Italia, biedt vaste netwerkdiensten aan in Nederland. Het bedrijf is onder meer bekend van de producten bbeyond, Alice en InterNLnet.

BBned boekte vorig jaar een omzet van 86 miljoen euro en een operationele winst van 14 miljoen euro.

bron
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

wallia
Wat zijn de positieve gevolgen hiervan voor de Tele2-gebruikers?

jpt
ik ben bang geen enkel voordeel.
de klanten(service) van bbned en de genoemde providers is gewoon puur slechter dom en niet in staat ook maar iets te regelen.
alles voor de genoemde providers wordt centraal door bbned geregeld ook de administratie laatste info van mij was vanuit Hoofddorp.
gevolg verschrikkelijk langs elkaar heen werken de klant niet willen/kunnen begrijpen!
heb een boekwerk vol liggen aan correspondentie waar een iemand uit aalsmeer zo weer een goede soap mee kan maken.
ik heb alles van ze gezien incasso bureau s bedreigingen met rechters maar ja als je gelijk hebt heb je gelijk! dus uiteindelijk niets gewoon afgesloten.
zit nu ruim een jaar na dato nog te wachten op retourbox (net als velen)
kreeg ook nog even jaar na dato weer een maandrekening?

ik denk dat tele2 alleen voor de winst gaat
hopelijk ons niet opzadelt met de cultuur die daar rondwaard dan zijn we pas aan de goden overgeleverd!
e.e.a. is nu al erg genoeg.

grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!

wallia
Nou, dan zitten we er lekker mee! Jammer van die 50 miljoen, die hadden ze beter kunnen besteden ter verbetering van de diensten voor de Tele2-gebruikers !!!

kobus1960
InterNLnet was een ISP die vooral aktief was op de zakeijke markt.
Hadden een superhelpdesk, paar keer ervaren, als Tele2 die ook
overneemt zie ik een positieve vooruitgang. Was geen callcenter, puur ISP.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

cornfed
Ik kan me voorstellen dat de klanten van de ISP's van BBned overgaan naar Tele2 op termijn.
Er zijn al zo vaak providers opgeslokt door een grotere provider.

Wat veel interessanter is wat Tele2 gaat aanvangen met het glasvezelnet van BBned.
In principe heeft Tele2 nu twee glasvezelnetwerken liggen die voor de aankoop elkaars concurrenten waren.
Er zijn nog onafhankelijke ISP's die hun lijnen hebben lopen over BBNed. Wat gaat daarmee gebeuren?
Ook de DSLAM's van BBned komen in handen van Tele2. Hoe gaan ze die inpassen in hun netwerk?

Vele vragen, helaas geen antwoorden.
Gewijzigd door cornfed op 06 oktober 2010, 13:55

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overname BBned door Tele2 afgerond', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:55:46
| abmg04:16:11
| Gilex15:46:19
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?