obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
Admin toegang voor de Comtrend router
cornfed
Dat is de TOP TIP van het Tele2 forum:

Kijk via de deeplinks wat je admin wachtwoord is VOORDAT je hem voor het eerst aansluit aan de lijn.
En kijk als de lijn actief is geworden via de admin toegang wat je netwerk login is.
Als je die alvast ergens opschrijft, kan je eventueel later een eigen VDSL modem gebruiken aan de Tele2 lijn.

Doe er je voordeel mee...Wink
Gewijzigd door cornfed op 08 maart 2011, 17:06
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
chris5n
hulde hulde hulde
ik heb daarnet HEEEEEEEEEEEEL lange text hier geschreven maar htc Usb verbndng stoorde, (laten we erop houden, ik mag die webcare posts niet,, haalt bloed onder mijn nagels uit dat gedesintereseerde toontje .Zo van: oh dat betreuren wij zeer,geef je pers. gegeg. en dan komt alles goed. Meest belachelijke klachten las ik , en die spambot spuuwt haar inmiddels 10.000ste formele spijtbetuiging terwijl WIJ BETALEN PREMIUM PRIJZEN EN DAN DE KLANT UITEINDELIJK VOOR IETS IN REKENING TE BRENGEN , betaal nr of de oldest trick in the book EEN MONTEUR hahahaha, Iedereen kan een schroefje losmaken en kabeltje insteken.(uitgznd. ouwere generatie dan wel).Tele2 heeft de klanten gewoon keihard toegelogen, Woeker-voicemail kosten,(ik had ook vaker argwaan)Dit modem is een stuk stront en vooral diegene die deze tragedie/facade in stand houden.
Ze zeggen niks over nakkers want anders kost het hun knakkers
Meer klagers =meer service kosten.
feit is ZE ZEGGEN NIET WAT HET IS, na 1.5 jaar nog geen helderheid ? haha die modems moesten ze ceremonieel verbranden,Ik kan best goed overweg met tele2. tot ik gister de beruchte "CON"-Trend aansloot, (had eergisteren al die klachten voor eerst ontdekt en (el diabloelle van tele2), en verwachte precies dit,drom ben ik echt klaar met helpdesks.
weet niet precies wie van jullie het meeste heeft nagezocht en toegevoegd maar ik waande me in paradijs toen ik die links probeerde, daarna die passw converter site, JULLIE ZIJN DE ECHTE HELDEN , dat apathische doorgeefluik "DanMaBellE" is gewoon manieer om mensen dom te houden wederom, hahaa wilde eigenlijk vooral over mijn eigen sores met dat addergebroed ct6373, ik ga godsammigzegene toch niet bellen ALS IK FORSE BEDRAGEN NEERTEL EN DAN OOK NOG BETALEN VOOR EXTRA KOSTEN ZOALS MONTEUR VERZENDKOSTEN MOGELIJK , WOEKER CONTRACTEN, WOEKER HELPDESK.Dat lucht echt verdomd goed op,Ik ga doen wat KL643 aangezien mijne wel aan internet heeft gehangen gisteren ,naja telefoon stekker heeft gehangen,internet is helemaaaal weg, heb mijn USB kabel op htc WildF t=mob inet voor info te zoeken met laptop.(wel vdsl lampje geen wlan ,xdsl UP+ ik reset strax en proberen met wat kl643 gelukt was)

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 15 2011 05:19:24:
webcare = danielle
danielle = vieze gore spambot die mensen betutteld en totaaal van geen nut is EEN MAILADRES OM JE KLANTNUMMER EN PROBLEEM DOORTEGEVEN LIJKT ME TOCH WAT MINDER AANSTOOTGEVEND DAN EEN ATECHNISCHE TRIEN DIE ALS ROBOT ANTWOORD

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 15 2011 05:46:52:
p.p.ps ik deed net ff weer van voren. h-reset ,en probeerde maar weer eens password.cgi en voegde 2e poging > !

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 15 2011 05:51:01:
QUYyMmh5d0xHQiE= YXNkZmdoag==


old new


jaaaaaaaaaa, eerste succesje .
thnx
thnx
Gewijzigd door chris5n op 15 juli 2011, 05:51
 
kobus1960
@Chris,

Het is uiteindelijk allemaal gelukt zo te lezen, maarrrrrr even het volgende.

Danielle van Tele2 Webcare is GEEN, en ik herhaal GEEN bot. Lees dit forum eens
een klein beetje door voordat je in je eerste post gelijk mensen gaat beschuldigen.
Je had in dat geval al lang beter kunnen weten. Als je dat gedaan hebt ben je misschien
ook in staat om op je HTC even een soort van excuus te producen hier.Angry

Danielle heeft via dit forum al VELE mensen geholpen met allerlei zaken.

Het enige wat met regelmaat ontbreekt is feedback van geholpen mensen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
chris5n
ik ging vannacht wel een beetje ver inderdaad, 2 dagen alleen maar klachten en/of problemen te analyseren voordat ik zelf met die modem aan de gang moest.heb nog steeds geen verbinding weten te realiseren.Wel afgekoeld en ziekjes dus karma he. Kan ik dat niet aanpassen ofo? die text

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 15 2011 15:33:03:
had idd niet zo moeten reageren op danielle, maar ik heb wel het gevoel dat er zeer omslachtig word gedaan met dit probleem(dat is dan wel licht uitgedrukt). Is niet danielle haar schuld natuurlijk, dus bij deze excuseer ik me dat ik jou (danielle als ze het leest ) juist eruit pikte , dat was echt onfatsoendelijk van me.(Wil wel even melden, tot 5 dagen geleden was ik juist helemaal PRO tele2, maar echt, ik hoef geen ziggo dat zei ik laatst tegen tele2 vr. medewerker toen ik 50mb wilde met tel, zonder DTV nu,zij moest nog hard lachen toen ik opmerkte dat dat dag daarvoor computertelefoon ding van ZIGGO tegen me "Hang maar opdaar......" (zo ongeveer)heb ook geen problemen met tele2 zelf ,bel alleen voor contract etc..drom ben ik zo boos dat ik nu zon onding die alle kenmerken vertoont van @home !!!!h ziggo valt mee @home bedoel ik. die ik ervaren heb vroeger. dat vind/vond ik altijd voorbeeld van een Slechte provider,veel klanten dure prijzen , en je hebt geluk als je iemand aan de lijn krijgt vooor de accu van de telefoon op is.Zit nu aan dit gedoe vast voor jaar, heb 3 jaar fijn 20mbtje gehad ,beetje ajax , europees voetbal, via tele2,En nou dat ik niet snap waarom er niets in media staat WAT DITnou veroorzaakt,..waar onstaan die storingen, die comtrend deugt niet , en uiteindelijk na monteurs,belkosten, mutaties zonder toestemming.......blijkt dat er "iets niet goed was ingesteld of misverstand" , HELPDESKS zouden verboden moeten worden , als er geen storingen zijn , zijn er ook geen helpdesks meer nodig haha ,nu staat dat ik 14 dagen terug al opgeleverd heb gehad, ook zo'n mooie truc he(21e belde ik op voor 50mb), 22 juni opgeleverd staat in mijn status> 13 juli MODEM hier,14 JULI stond daar zeer lange tijd,tot IK DAT ONDING in mijn bezit had, EN TOEN OPEENS STATUS 22 JUNI die mensen weten donders goed dat a-technische mensen denken dat dit normaal is, dit zijn blij met hulp, en tele2 houd je goed bezig.(NOOIT wat met 20mbs ja idd beetje foetelen met euros zag ik,geld heb ik ,maar geduld niet,en dit is haast pure massa-oplichting. blood contracten waar jij stipt voor betalen moet..EN IK KAN NIET MEER OPZEGGEN DOOR DAT LEUKE TRUCJE Pfft Pfft lekker puh Heer Middelmaat he.haha smeerlapperij,
Gewijzigd door chris5n op 15 juli 2011, 15:33
 
kobus1960
Je kan zelf je tekst niet meer verbouwen, maar Danielle leest mee, heeft vast je
laatste verhaal ook gelezen, zit wel goed neem ik aan.

Verder is het VDSL gebeuren van Tele2 geen enkel probleem als je binnen de Km
vanaf een gebruikte wijkcentrale zit, daarboven is het drama.
Iets wat hier al bijna 2 jaar bekend is, en veel beschreven.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
chris5n
Inderdaad 800m en een beetje ,centrale pottenberg maastricht ,mijn ma heeft ook 20mb , en heeft maar 400kbs usenet zegmaar ik had 1280kbs TOT IK DIE Vdsl aansloot,zal wel normaal zijn, overgang ofo,maar dat was echt niet grappig 2 nutteloze modems in 10 minuten.
wilde danielle net nog PM sturen , maar die gsm van mij verbreekt steeds verbinding als ik het wat langer duurt. Maar ik vertik het om te bellen
dat nummer zou per slot van rekening GRATIS MOETEN ZIJN ,i,ik word nu weer boos haha, Betalen voor je eigen ongenoegen gaat echt te ver, MIJN TELE2 is gratis dus daar gaan ze zeker niet een soort van service aanbieden voor dit soort dingen, helpdesks doen ook alleen maar constateren en noteren ,en vragen of je monteur nodig hebt om je kabels netjes te leggen en kijken of er een schroef los zit,(is echt geen hogere wiskunde een paar kabels aansluiten, mijn ma kan dat nog dies 61.

, das toch bizar(ben geen schooier trouwens haha), wij zijn de klanten laat kpn maar bijkomende kosten ophoesten. ik denk zelfs dat die modems niet start klaar geleverd worden zodat mensen denken oei IK HEB IETS NIET GOED GEDAAN LAAT IK MAAR BELLEN. pff verkoop tactisch echt een opzet die ik niet verrassend zou vinden als dat waar zou zijn.
 
kobus1960
Die modems zijn niet zo verkeerd, WiFi gedeelte laat te wensen over.
Ook een bekend verhaal. Verder, zorg dat de kabellengte van je ISRA
punt tot het modem niet langer is dan 2 meter. En wat je vindt van Tele2,
dat is een kwestie van inlezen, googlen, forums lezen alvorens je een
nieuw contract afsluit. En dat gebeurd helaas zelden..... Pfft
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
chris5n
zit nu op niet op laptop,maar direct op t htctje te typen ,,ik weet idd nog nix over de Ct maar 2e xp op de rest. v hdd ,of toeval ma ERFOLG 6gb Lol nu 3 gb,maaaaar hij doettttt utttt dadelijk uns zien hoe en wat gaat 8-), ik ben nu speedtest onthouding ant doen, beetje sfeer opbouwen ,ambiance uncapping ,vaat weg .eten en dan testen ,BTW sommigen spdtst.net lijken verder ,ma miss vr anderen tip ,ik pak mechelen lijkt eerder bij brussel maar ik ben er binnen 10 m met wagen, Brus. dik 3 uur,scheelt wel,

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 15 2011 21:19:36:
1387228421
Gewijzigd door chris5n op 15 juli 2011, 21:19
 
Leovinus
Even voor de zekerheid ;-). Maar ik heb gisteren het Comtrend modem binnen gekregen en de gebruikersnaam en het wachtwoord achterhaald. Moet ik verder nog iets doen om de Admin login te behouden? Want de eerste keer wordt de firmware update uitgevoerd, maar het wachtwoord blijft dan gewoon werken?
 
cornfed
Voor zover de meldingen hier binnenkomen werkt de admin login ook na de firmware update.
Maar er zijn geen garanties dat dit voor altijd zo blijft.
Tele2 kan alles naar believen wijzigen in de router.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Admin toegang voor de Comtrend router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Advertentie