obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
Davolink icm Airport Extreme Instellen
d@b
Had ik eerst nog goede hoop onder m'n contract uit te komen en een eerlijke Tele2 tegenover me te hebben die voor z'n tekortkomingen uitkomt...

Na 5 keer bellen de afgelopen 2 weken kreeg ik eindelijk niet meer het antwoord dat ze wachten op de feedback van de KPN monteur. Nu was er iemand die kon vertellen dat het hoofdkantoor besloten heeft mijn contract niet te willen verbreken. Ze hebben onderzocht dat inderdaad mijn type versterker niet kan samenwerken met het modem vanwege de instellingen van het apparaat. Die instellingen kunnen zij niet aanpaasen aangezien ze zich niet verantwoordelijk voelen voor de werking van mijn randapparatuur.

De snelheid van de lijn ten opzichte van wat er uitkomt en de haperende beelden werd even 'vergeten' en na herinnering zou men dat toch weer verder gaan onderzoeken. Ik word binnen 5 dagen terug gebeld, maar vooral aan het lijntje gehouden! en dat a 50 euro per maand plus een dure versterker waarvan ik de mooiste functies al maanden niet kan gebruiken...

Wat zou Youp van het Hek hier mee kunnen na z'n T-Mobile ervaring?
 
d@b
Let wel, met instellingen van het apparaat bedoel ik dus het modem, niet de receiver. Dus in de afwijzing noemen ze notabene dat het aan Tele2 ligt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Davolink icm Airport Extreme Instellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Davolink router vervangen Helpdesk : 326 20 dec 2015
Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch Helpdesk : 570 13 apr 2015
Linksy wrt54g achter davolink 2020 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 18 feb 2015
Advertentie