obey-robots.txt
10 December 2016, 17:34
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Email storing

kat037
Hallo,

Mijn vader heeft een zonnet.nl account, nog sinds het internet toen der tijd gratis was.
Nu kan hij sinds vanmorgen niet meer inloggen op zijn laptop en ook niet meer op de hobbykamer.
Zijn wachtwoord is goed en gebruikersnaam ook.
Als hij inlogt en je drukt op inloggen, krijgt hij een blanco venster.
Geen groene balk met dat hij aan het laden is of wat dan ook.
Meteen op "gereed" en een blanco pagina.
Wie kan ons helpen?

Peter3
Het zal wel een storing zijn,want wij kunnen ook inloggen en krijgen dan ook een blanco venster
zonnet.nl account.

cornfed
Ook als je een andere browser gebruikt?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Snavel
Ik heb hetzelfde probleem sind maandag 08-10, mijn webmail van zonnet is vanaf mijn thuis adres niet meer te benaderen, vanaf de telefoon en op het werk nog wel. Zowel op de thuisplek als werkplek werk ik met IE 8.

blablabla
Dat heb ik nou ook, dat je inlogt op een zonnet.nl webmail account en dat je dan heel vlot een vrolijk witte pagina krijgt... dat wil zeggen: thuis.

Het gekke is, overdag op mijn laptop op het werk met een docking station probeerde ik ook in te loggen en voila: daar krijg ik WEL mijn zonnet webmail te zien!
Precies dezelfde laptop, 's avonds thuis, krijg ik dus GEEN webmail te zien. Dit alles begon bij mij maandag de 8e.

Tele2 stuurt me een berichtje dat het aan de beveiliging kan liggen, dat ik mijn computer moet checken.

Maar als het bij verschillende mensen op hetzelfde moment begint, dan hebben we allemaal dezelfde bug, of tele2 heeft een probleem.

Ik hoor heel graag of iemand een oplossing heeft die beter werkt dan die van Tele2!

dns
Ik heb dit probleem ook sinds 08-11-2010.
Men zegt dat mijn pc besmet is, maar dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk omdat ik wel 4 heb. Ook via mijn iPhone en via de WiFi verbinding doet de webmail van tele2 het niet. Scannen van alle machines heeft niets opgeleverd.

Via https://webmail.versatel.nl kan je nog wel bij je mail komen. Met Firefox browser zie je dat de mailserver geen http accepteert.

Dus of de ip van klanten worden geblokkeerd of er is een probleem met redirecten naar bepaalde ipnummers van de klanten.

Maar tele2 geeft niet toe dat er een probleem bij hun is...Simple test zoals verkeer wachtwoord in typen op de pagina wordt afgebeeld met een leeg pagina als antwoord...

Wat hun advies is afwachten. Dit lijkt mij een antwoord dat men dus zelf ook niet weet wat er aan de hand is, maar dit is mijn mening.....
Gewijzigd door dns op 11 november 2010, 10:52

toetsie
Ik kan met firefox inloggen via zonnet.nl en tele2.nl op m'n webmail, via versatel.nl lukt het niet.
Mijn ip-nummer begint met 87.
ex Tele2, nu Ziggo

kobus1960
Zal mij niet verbazen als er weer een beroemde update gaande is...........
Welke uiteraard niet gecommuniceerd wordt, al zijn er nog niet heel veel
meldingen van dit probleem.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

Gilex
https://versatel.webmail.nl doet het hier gewoon, alleen hebben ze de layout veranderd.
Na inloggen kom je gewoon op de webmail uit iig.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

toetsie
Als ik https://versatel.... gebruik krijg ik de melding dat de verbinding niet beveiligd is en dat het niet verstandig is om verder te gaan, omdat het een fake website zou kunnen zijn.
ex Tele2, nu Ziggo

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Email storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. 16 06 september 2016, 10:12
vpn en email Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 4 09 augustus 2016, 21:43
storing mail Algemeen 2 09 februari 2016, 23:23
uitgaande email Algemeen 2 07 januari 2016, 17:29
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing 1 09 december 2013, 22:06
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill00:09:00
| abmg01:18:03
| Gilex06:07:16
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?