obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
telefonisch niet bereikbaar
petervb23
Krijg bijna dagelijks te horen dat ik om technische redenen telefonisch niet bereikbaar ben.Heb sinds 3 maanden telefonie/internet van Tele2.
In het begin had ik de helpdesk gebeld. Deze kwam er toen achter dat de voicemail stoorde en is toen uitgezet.
Echter sinds een paar weken krijgen mensen soms dus weer deze melding. Heb echter geen trek in weer een hoge rekening door via mijn mobiel naar de helpdesk te bellen.
Gewijzigd door petervb23 op 10 januari 2011, 19:45
 
kobus1960
Dat je geen telefoonkosten wil maken begrijp ik.
Wij zijn een onafhankelijk forum en kunnen storingen die
bij Tele2 liggen niet voor je oplossen. Helpdesk is de enige.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Als ik navraag doe in de virtuele assistent, lees ik dit:

Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?

Jij zegt:voicemail uitzetten

Tele2 zegt:Om je voicemail uit te schakelen bel je naar naar #61#. Hang op en bel vervolgens naar #67#. Hang ook deze op. Vanaf nu is je voicemail uitgeschakeld.

Heb je nog meer vragen over je voicemail?

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefonisch niet bereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie