obey-robots.txt
11 December 2016, 03:14
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken

PSTN

cloud12
Ik heb me per 19 augustus j.l. aangemeld bij Tele2 voor internet + telefoon. Ik kom van Orange, waar bellen en internetten tegelijk mogelijk is. Ik las op een site, dat bellen en internetten via PSTN, dus met een analoge lijn niet tegelijk mogelijk is! Kunnen de leden van dit Forum daar misschien iets over zeggen? Alvast bedankt voor de reply.

cloud12

Sandor
Zover ik weet ik dat alleen mogelijk met ISDN.

kijk een op de site >> http://www.kennis...pterID=893
Forum Tele2 voor al je Vragen en Problemen

cloud12
Hartelijk dank voor het antwoord.
Ik heb ondertussen het artikel bij 'kennisnet' gelezen, en daar werd alleen over meer dan een telefoongesprek gesproken (ISDN). Wat ik wel vreemd vindt, is dat bij Orange, die van de zelfde techniek gebruik maakt als Tele2, ik kon bellen en gebeld worden als ik op het internet was. Ik heb trouwens een Belbudget abo bij KPN.

cloud12

cloud12
Als aanvulling op mijn vraag, en het antwoord daarop van Sandor, het volgende.
'Ik kreeg zojuist de algemene voorwaarden thuisgestuurd" en daar stond het volgende te lezen bij art. 7.11:
De kwaliteit, beschikbaarheid en snelheid van de Dienst is onder andere afhankelijk van de door de klant gebruikte Breedband Verbinding en de randappatuur (waaronder het aantal en type telefoontoestellen en toebehoren en de door de klant gebruikte PC). Verder kan (gelijktijdig) gebruik door de klant van de Breedband Verbinding voor VERSCHILLENDE TOEPASSINGEN van de Dienst (bijvoorbeeld tegelijkertijd bellen en downloaden en Content bekijken) invloed hebben op de kwaliteit en de beschikbaarheid van de Dienst.'
Dit betekend naar mijn mening dat 'het wel degelijk mogelijk is om gelijktijdig te bellen en te internetten, mits er niet teveel belasting is op de Dienst. Is dus min of meer het zelfde als bij Orange.

kim28
Je kunt via Tele2, vanaf een compleet pakket tegelijkertijd van alle diensten gebruik maken. Kan dit niet, dan moet dit opgelost worden! PSTN is niets anders dan analoog en ja, dan klopt het dat je niet kan bellen en internetten tegelijkertijd. Denk maar aan vroeger, dat je van je moeder internet moest uitzetten omdat je de lijn bezet hield. Tele2 gaat WEL over de tel lijn, maar dan wel als ADSL signaal, net als orange. Dus....maak je maar geen zorgen!!!Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PSTN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:56:09
| abmg04:16:34
| Gilex15:46:42
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?