obey-robots.txt
08 December 2016, 06:57
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Tele2 schandalig in de fout, geen compensatie

Grafiq
Het is nu 3,5 maand geleden en gisteren is EINDELIJK de situatie weer zoals deze was voordat Tele2 de gehele aansluiting saboteerde. E.e.a. helemaal gerealiseerd door KPN dat wél alle medewerking verleende om alles weer recht te trekken in tegenstelling tot Tele2 waar zelfs geen verontschuldiging van is ontvangen. Sterker nog, je bent geen klant (meer) dus kunnen ze niets voor je doen.

Geen compensatie voor de gemaakte kosten, (64) uren, gederfde inkomsten en trammelant waarmee Tele2 ons heeft opgezadeld. SCHANDALIG VAN TELE2 om op deze wijze een organisatie die zich inzet voor (minder valide) kinderen in de steek te laten. Slechte service, buitengewoon onpersoonlijke en arrogante behandeling.

Born to be cheap? Je krijgt er dan ook blijkbaar niets voor terug!!
Gewijzigd door cornfed op 08 april 2011, 15:33
 
kobus1960
@Grafiq, ik begrijp de frustratie helemaal, maar 3 dubbelposten gaat te ver.
Ik laat deze enquête staan, en verwijder de andere 2 gelijke berichten. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Ik vind je "enquête" pure onzin en die is dus verwijderd door mij.
Verder had je gewoon in je oude topic verder kunnen posten.

Klachten en meningen geven over Tele2 is geen probleem op dit forum.
Het hele forum is zo beetje gevuld met negatieve zaken over Tele2.
Maar dat betekent niet dat je een "kruistocht" tegen Tele2 hier kan beginnen.
Lees de forumregels er op na! http://tele2.gebr...laimer.php
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
toetsie
Ik wil een opmerking maken over het verwijderen van de enquete.
Moet je als moderators niet één lijn trekken, want de ene moderator laat het staan, terwijl de ander het weg haalt.
Nu lijkt het een beetje op willekeur.
 
kobus1960
Wink Is geen willekeur, Cornfed is superbeheerder en kan dus deze maatregel nemen.
Verder zijn wij het gelukkig niet altijd eens, dat maakt het leuk! De beheerders
helpen dus een handje, Superbeheerder kan meer op het forum, logisch toch?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
toetsie
kobus1960 schreef:
Wink Is geen willekeur, Cornfed is superbeheerder en kan dus deze maatregel nemen.


Je hebt altijd baas boven baas.Wink
 
cornfed
Volgens mij zaten Kobus en mijn persoontje op dezelfde lijn.
Ik was alleen wat scherper in mijn reactie en in de afkeuring van die enquête.
Ik zie geen willekeur. Daarom ook de link naar de forumregels.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Gilex
We zitten als beheerders vaker op een lijn dan men wel vermoed Wink
Alleen zegt de een het soms wat anders dan de andere.
En bij twijfel overleggen we het intern ook nog wel als we er niet denken uit te komen Grin
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Tele2 Webcare
Beste Grafiq,

Wat een vervelende situatie! Ik zie dat je je bericht op meerdere fora hebt gepost. Ik pak je bericht op vanaf Klachtenoplossing zodat ik een beter overzicht heb.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
patsuus
och dat is niets
Ik heb sinds die hd box kwam al problemen, heel veel geld verbeld naar de klantenservice, soms paar dagen geen tv gehad 3x over een nieuwe hd decorder.
Krijg ik 30 euro terug en nou omdat tele2 voor de zoveelste keer weer abonnements geld telaat afschrijft krijg ik de melding facturering mislukt?
Is net 10 dagen geleden dat ik de rekening kreeg, dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd en de vorige keer was het ook al een fout

Ben er nou klaar mee
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 schandalig in de fout, geen compensatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill10:16:09
| abmg10:53:31
| Gilex13:25:35
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?