obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Tele2 schandalig in de fout, geen compensatie
Grafiq
Het is nu 3,5 maand geleden en gisteren is EINDELIJK de situatie weer zoals deze was voordat Tele2 de gehele aansluiting saboteerde. E.e.a. helemaal gerealiseerd door KPN dat wél alle medewerking verleende om alles weer recht te trekken in tegenstelling tot Tele2 waar zelfs geen verontschuldiging van is ontvangen. Sterker nog, je bent geen klant (meer) dus kunnen ze niets voor je doen.

Geen compensatie voor de gemaakte kosten, (64) uren, gederfde inkomsten en trammelant waarmee Tele2 ons heeft opgezadeld. SCHANDALIG VAN TELE2 om op deze wijze een organisatie die zich inzet voor (minder valide) kinderen in de steek te laten. Slechte service, buitengewoon onpersoonlijke en arrogante behandeling.

Born to be cheap? Je krijgt er dan ook blijkbaar niets voor terug!!
Gewijzigd door cornfed op 08 april 2011, 15:33
 
kobus1960
@Grafiq, ik begrijp de frustratie helemaal, maar 3 dubbelposten gaat te ver.
Ik laat deze enquête staan, en verwijder de andere 2 gelijke berichten. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Ik vind je "enquête" pure onzin en die is dus verwijderd door mij.
Verder had je gewoon in je oude topic verder kunnen posten.

Klachten en meningen geven over Tele2 is geen probleem op dit forum.
Het hele forum is zo beetje gevuld met negatieve zaken over Tele2.
Maar dat betekent niet dat je een "kruistocht" tegen Tele2 hier kan beginnen.
Lees de forumregels er op na! http://tele2.gebruikers.eu/disclaimer...laimer.php
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
toetsie
Ik wil een opmerking maken over het verwijderen van de enquete.
Moet je als moderators niet één lijn trekken, want de ene moderator laat het staan, terwijl de ander het weg haalt.
Nu lijkt het een beetje op willekeur.
 
kobus1960
Wink Is geen willekeur, Cornfed is superbeheerder en kan dus deze maatregel nemen.
Verder zijn wij het gelukkig niet altijd eens, dat maakt het leuk! De beheerders
helpen dus een handje, Superbeheerder kan meer op het forum, logisch toch?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
toetsie

Quote

kobus1960 schreef:
Wink Is geen willekeur, Cornfed is superbeheerder en kan dus deze maatregel nemen.


Je hebt altijd baas boven baas.Wink
 
cornfed
Volgens mij zaten Kobus en mijn persoontje op dezelfde lijn.
Ik was alleen wat scherper in mijn reactie en in de afkeuring van die enquête.
Ik zie geen willekeur. Daarom ook de link naar de forumregels.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Beste Grafiq,

Wat een vervelende situatie! Ik zie dat je je bericht op meerdere fora hebt gepost. Ik pak je bericht op vanaf Klachtenoplossing zodat ik een beter overzicht heb.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 schandalig in de fout, geen compensatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie