obey-robots.txt
09 December 2016, 18:22
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

Wel laptop leveren, ondanks annulering

Eryq
Ongeveer 4 weken geleden, heb ik me aangemeld voor de Laptop actie van Tele2. Na enkele dagen heb ik gebruik gemaakt van de respijtperiode, om het contract toch te ontbinden. Dit is allemaal gegaan via de klantenservice.

Bij "Mijn Tele2" is sinds het opzeggen, de oplevering van de telefoonlijn en adsl verwijderd. Nu krijg ik opeens van Paradigit toch de bevestiging dat de laptop één dezer dagen wordt geleverd. Tele2 heeft dus na mijn annulering alsnog goedkeuring gegeven aan Paradigit om uit te leveren.

Nu zat ik eraan te denken om de laptop gewoon te accepteren, en in de verpakking te houden, en te wachten totdat Tele2 reageert. Als er na 2 maand na annulering nog geen bericht is van Tele2 voor retournering dat ik de laptop als mijn eigendom kan zien. Of zouden jullie deze bij de deur afwijzen.

Graag jullie advies cq. mening hierin..

Bill
Kennelijk een moeilijke gewetensvraag gezien de overweldigende reacties.

Correct is natuurlijk dit te melden, ik zou dan niet voor een betaallijn kiezen maar een email sturen. Grote kans dat die niet gelezen word maar je hebt je burgerplicht gedaan. (bewaar de email in verzonden berichten)

Je eigen voorstel laptop in verpakking laten en wachten totdat de laptop opgeëist word lijkt me ook acceptabel.

Per slot van rekening waarom moet je altijd de dupe zijn als er iets fout loopt. Wink
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Sandor
Dit komt wel eens vaker voor. Vooral met mobiele telefoons.

Dit komt door de studenten die het werk doen bij de klantenservice van tele2. Daardoor dat de volledige service van tele2 ook niet zo super is.

Correct is natuurlijk dit te melden, ik zou dan niet voor een betaallijn kiezen maar een email sturen. Grote kans dat die niet gelezen word maar je hebt je burgerplicht gedaan. (bewaar de email in verzonden berichten)

Het antwoord van Bill lijkt mij ook het beste wat je kunt doen.
Forum Tele2 voor al je Vragen en Problemen

chinchan
en hoe is het afgelopen????

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel laptop leveren, ondanks annulering', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 5 11 februari 2015, 21:39
HP Pavilion laptop valt spontaan uit op (nieuwe!) accu Algemene computer vragen. 21 11 februari 2013, 15:25
digitale tv op je laptop/ipad/oid TV diensten 2 07 maart 2012, 11:44
WPA op acer laptop(met Vista) werkt niet meer na vervangen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 14 augustus 2011, 14:08
Laptop actie en kosten na 24 maanden.... Klacht over Tele2 5 05 maart 2011, 14:38
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:06:42
| Bill01:18:35
| Gilex07:47:17
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?