obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Na overstappen al weken ellende
EJ
Hallo,

Wij zijn enkele weken geleden overgestapt van Ziggo naar Tele2. Pakketten geinstalleerd, KPN heeft het signaal gecontroleerd en ok bevonden. Sinds het begin echter:
- tv staat stil, valt weg
- geluid vd tv valt steeds weg met een harde tik en blijft daarna op veel lager volume
- telefoon valt weg, midden in gesprek (ook met de Helpdesk...)
- internet valt weg, en nu op zoek naar de netwerksleutel die we denken niet ontvangen te hebben

We zullen wel de zoveelsten zijn met dezelfde vraag cq problemen, maar zijn tamelijk wanhopig! Alle hulp daarom welkom, waarvoor bij voorbaat dank.

Mvg,

EJ
 
rovani
Ik mis in dit bericht wat de T2 helpdesk heeft gedaan cq geadviseerd.
Is de splitter er tussen uit ?
Treed het probleem op tijdens druk gebruik van wifi ?
 
EJ
Dank voor je bericht. Er is geen splitter in gebruik (of nodig), en druk wi-fi verkeer is er niet door ons. Ik werk nu met een iPad, de laptop boven is in gebruik als ik weg ben.

Adviezen vd Helpdesk: de Signalen zijn goed, zit de tv in de juiste lan poort (ja, dus), misschien is de afstand vd kast tot de kpn poort te lang (nee, minder dan 1m), en ja, erg vervelend allemaal...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na overstappen al weken ellende', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen WiFi verbinding overstappen of Technicolor TG789vn Tele2 Glasvezel internet verbindings problemen : 7 10 jan 2014
Weken geen vaste telefoon, hoor niets van Tele2 Algemeen : 13 24 aug 2011
overstappen Algemeen : 1 21 jun 2011
overstappen 20 mb naar 50 mb contractbreuk? Klacht over Tele2 : 13 25 nov 2010
Eredivisie Live 10€ voor 10 weken Tele2 voetbal : 6 02 sep 2010
Advertentie