obey-robots.txt
10 December 2016, 17:31
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

kan mijn zonnet mailbox niet openen in o.a.

carolkornet
Goedendag
Ik hoop dat iemand mij kan helpen?
Ik werk soms in het buitenland en kan o.a.in b.v. Congo,en andere afrikaanse landen
mijn zonnet mailbox niet openen.
Ik heb inmiddels een g.mail adres waar mijn zonnet mails automatisch naar toe gestuurd worden .
Ze blijven dan wel in mijn zonnet mailbox staan zodat deze volloopt.
Is er een manier om als zonnet mijn mail doorstuurd automatisch naar g.mail,hij ze dan ook gelijk verwijderd uit mijn mailbox,dus zeg maar verzenden en ,gelijk verwijderen ,zodat
mijn zonnet mailbox niet vol loopt.
Of is er toch een manier om zonnet te openen in deze landen .
Heb inmiddels al een andere browser geprobeerd,zoals firefox.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen .
M,VR.GR
HANS

Gilex
Heb je andere bericht verwijderd Wink
Je email adres is niet nodig iig.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

carolkornet
kun u ook antwoord geven op mijn gestelde vraag,over dat ik mijn zonnet niet kan openen in sommige afrikaanse landen.
M.VR.GR
HANS

kobus1960
Als je in Zonnet webmail even als doorstuur adres je Gmail adres neerzet
loopt je mailbox niet meer vol, gaan ze gelijk door. Dus dubbel, en Gmail
account je Zonnet leeg laten halen, en Zonnet door laten sturen. Zelfde
probleem had ik met Versatel in het verleden.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

Bill
Vanuit sommige afrikaanse landen komt veel spam en worden er hackpogingen gedaan. Misschien worden daarom sommige landen geblokkeerd.

Wat voor foutmelding krijg je met zonnet?
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

carolkornet
Hallo Bill,

als ik hem wil openen duurd dat ongeveer 30 seconden ,en dan zegt hij oeps kan de server niet vinden.
Het heeft dan te lang geduurd.
Ik heb ook een losse dongell gekocht met een simkaartje (prepaid op deze kan ik hem ook niet openen.
In het huis waar ik soms verblijf in congo heb ik heel goed internet met een netwerk kabel of draadloos .
Ook daar doet hij het niet op.
groet
hans

Bill
Dan denk ik eerder dat de routing niet goed ingesteld staat. Dat is een probleem van de provider daar.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Zonnetje opgezegd
Het Zonnet-account gebruiukt tegenwoordig:
pop3.versatel.nl poort 110
smtp.versatel.nl poort 25
ipv de zonnet-instellingen.
De ervaring leert ook dat as je een doorstuuradres instelt, de mail gewoon op de server blijft staan en deze dus volkan lopen op den duur.

kobus1960
Vandaar ook dubbel, én bv. in Gmail én in Zonnet, dan loopt ie nooit vol. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

Zonnetje opgezegd
Dan kun je dus beter door GMail je Zonnetbox leeg laten halen en het doorstuuradres in het zonnetaccount laten vervallen, anders krijg je alles dubbel binnen, lijkt me ook niet zinvol.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kan mijn zonnet mailbox niet openen in o.a.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) 9 26 oktober 2016, 20:24
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. 16 06 september 2016, 10:12
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Verbindingsproblemen Playstation. [Niet PSN] Storing 3 15 mei 2016, 14:16
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill00:06:08
| abmg01:15:11
| Gilex06:04:24
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?