obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
oplevering modem -internet
sprokkel
Vraagje,
deze week de mode ontvangen, nu zat er een brief op de doos geplakt, met het volgende
Na dat uw ADSL aansluiting succesvol is opgeleverd, kunt u uw pakket installeren,
Deze tele2 dienst is beschikbaar vanaf 20-07-2012 Na 18:00 uur
verwijder alle inbel modems of bleutooth verbindingen om ongewenste kosten te voorkomen ???

(Ik heb alleen maar ( internet ) houd dit in dat ik ook het alice modem nog niet aan het isra kan hangen, aansluiten voor 18:00 uur

mvg

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 20 2012 11:00:32:
Opgelost, heb vanochtend de modem aan het isra gehangen en WALAAA
we hebben internet, hoef dus niet te wachten tot na 18:00,, snelheid super vergeleken met alice (3.0 Mbps 0. 80 Mbps ) tele2 net getest uitgevoerd (8.85 Mbps , down 0.85 Mbps ) hopen dat het zo blijft, Alice zij voorheen dat het aan, in centrale, kabel naar mijn woning was afstand, ben ik dus een jaar mee bezig geweest, buiten dat de meest ..... medewerkers gesproken, en die hadden oplossingen , probleem was geen internet, of geen telefoon, of helemaal niks, en vaak als ik wilde bellen dat ik buitenlandse gesprekken hoorde.
nu nog even het juridisch verhaal van mijn telefoon afwachten 2400.00 euro rekening Telefoon??SmileWink
Gewijzigd door sprokkel op 20 juli 2012, 11:00
 
kobus1960
Mooi, het Tele2 aspect in dit verhaal is dus wel prima verlopen.
Dank voor de feedback.

Topic gesloten
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'oplevering modem -internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? Algemeen : 2 14 sep 2015
Advertentie