obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
HELP! IP cam werkt niet via internet
anykey
Ik word gek! Ik ben niet helemaal onhandig met het internetgebeuren, maar ik krijg de ip cam niet werkend via internet. De camera werkt wireless goed in mijn eigen netwerk. Ik heb een dns record op een site (http://www.dnsexit.com) aangemaakt. Als ik de betreffende domeinnaam oproep, kom ik in het menu van de tele2 modem! Ik heb (dacht ik) de forwarding ook aangegeven, maar ik kom alleen in de login van het modem ipv dat ik de camera zie. Hieronder de settings van het modem. Iemand enig idee, want ik doe kennelijk iets niet goed.

NAT -- Port Triggering Setup
IP Cam TCP 64 64 TCP 64 64
IP Cam UDP 64 64 UDP 64 64
IP Cam TCP/UDP 64 64 TCP/UDP 64 64

NAT -- Virtual Servers Setup
IP Cam 64 64 TCP 64 64 192.168.1.18
IP Cam 64 64 TCP/UDP 64 64 192.168.1.18
IP Cam 64 64 UDP 64 64 192.168.1.18

De DMZ host heb ik leeg gelaten.
 
cornfed
De camera is prima te zien via het internet. Dus missie geslaagd.

Alles onder Port Triggering mag je wissen. Dat werkt niet met een camera.
Virtual Servers natuurlijk laten staan, want dat is correct ingevuld.

Als je graag je camera wilt testen, moet je een andere verbinding proberen.
Het WAN ip adres (of je nu dnsexit.com gebruikt of niet) werkt niet op je eigen verbinding.
Dan krijg je alleen de webpage van de router te zien.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
anykey
Cornfed, dank voor je reactie! Dat had ik me niet gerealiseerd. Maar als ik via mijn telefoon (gprs) het adres benader, krijg ik een http status 502 fout? Ik stuur je even een pm...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HELP! IP cam werkt niet via internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie