obey-robots.txt
04 December 2016, 23:26
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Storing in Uitgeest?

Keizerpinguin
2 dagen achter elkaar had ik geen verbinding met internet, tv en telefoon (alles via tele2). Op dit moment heb ik wel verbinding maar dat duurt maar voor een uurtje en dan valt het weer uit en dat gaat de hele dag door. Het rare is dat als de TV aanstaat en de telefoon en internet uitvallen, dat de tv het gewoon blijft doen. Hij stottert dan wel af en toe. Als ik de decoder uit zet en weer aan zet, doet hij het niet meer. Na een paar minuten wordt het lampje INET weer rood en moet ik weer wachten tot hij weer groen wordt en er dus weer internet is. Het rare is dat als ik de router reset en de stroom er weer op zet, dat er na een tijdje de het lampje van de power rood wordt. dan moet ik weer de stroom er van afhalen zodat hij opnieuw opstart. Ligt dit aan mijn router of is het een storing?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen
alvast bedankt,

Groeten Remy

jantjebeton
Heb je al contact opgenomen met Tele2?

Marco1970
Hoi, ik woon ook in Uitgeest en heb afgelopen vrijdag gebeld en toen werd verteld dat eea binnen 24 uur zou worden opgelost. Begin maandag vavond was het nog steeds niet opgelost en dus weer gebeld. Mij werd verteld dat het net was opgelost, echter dus niet bij mij. Nu is een melding aangemaakt bij de TD en zij nemen binnen 4 werkdagen contact met me op. Omdat zij ervan uitgaan dat het probleem alleen nog bij mij bestaat. Wellicht handig dat je ook ff belt zodat zij weten dat meer uitgeesters er nog steeds last van hebben.Angry

arie2005
ja woon ook in uitgeest, vrijdag begonnen, dan wel en dan weer geen internet, ook al gemeld bij tele2.
zal morgen weer eens melden als hij het weer niet doet

arie2005
vandaag weer eruit, telefoonverbinding ook weg, downloadsnelheid beduidend lager als normaal (+- 13 mb).
Tele2 mailtje gestuurd

Keizerpinguin
Ik ga nu ook een mailtje sturen naar tele2 met een link van dit forum zodat ze kunnen zien dat er meer mensen in Uitgeest last hebben van een storing.

arie2005
mooi doe dat!
vandaag hele dag online geweest, mijn download is wel een keer of 8 onderbroken geweest, downloadsnelheid wel weer normale waarde.
Ook maar weer eens gebeld, op het moment dat internet het weer deed, staat nog steeds storing open voor uitgeest werd mij verteld

arie2005
Na de storing van vandaag )wel kunnen bellen geen internet heb ik nu wel goede oude downloadsnelheid maar weer heel hoge ping tijden via speedtest.net 81ms op alkmaar.
als ik ping pop.tele2.nl -t haal ik waardes van 53 ms en zelfs af en toe time outs.
Dus nu staat er wel dat de storing is opgelost, maar ik heb er maar weer eens een mailtje tegenaan gegooid met klachten over de ping tijd.

arie2005
momenteel alles weer in orde, ook even doorgezet per mail naar tele2

gr. arie

Marco1970
ik heb een vergoeding gevraagd voor de afgelopen week. Inmiddels ook antwoord dat mijn volgende nota met 11,66 wordt verminderd (tog weer een bossie bloemen)Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing in Uitgeest?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing mail Algemeen 2 09 februari 2016, 23:23
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing 1 09 december 2013, 22:06
Storing Maastricht Storing 1 08 mei 2013, 18:15
storing webmail zonnet Storing 3 31 januari 2013, 16:08
Storing Internet en telefonie Leiden Storing 1 21 november 2012, 15:22
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:15:09
| Gilex12:08:32
| abmg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?