obey-robots.txt
09 December 2016, 20:16
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken

DV2020 tijdelijk vervangen door speedtouch 510

nkamp
Hallo,

Ik weet niet of het mogelijk is maar kan een DV2020 vervangen worden door een speedtouch 510?
Gisteren is nl. mijn tele2 modem 'overleden' en het duurt 5 werkdagen voordat ik een nieuwe ontvang. Nu heb ik nog uit de Wanadoo tijd een speedtouch modem liggen en wil ik die configureren. Nu zit ik even op het werk (thuis geen internet natuurlijk) om eerst weer de configuratie ed. van de speedtouch uit te zoeken. Deze heb ik denk ik gevonden. Maar kan dit uberhaupt? of zit er iets speciaals in met het mac adres oid.?

Moet ik nog iets speciaals doen?

dijk
Dit zal niet gaan lukken, tele2 programmeert hun eigen modems en die configuratie is hun bedrijfsgeheim.

nkamp
Ja, daar ben ik inmiddels achter. Ik heb inmiddels binnen 2 werkdagen ipv 5 werkdagen!! (Chapo) ontvangen en alles loopt weer als een trein! Maar ik vind dit wel jammer dat dit niet vervangen kan worden.

In ieder geval bedankt voor de reactie.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DV2020 tijdelijk vervangen door speedtouch 510', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Davolink router vervangen Helpdesk 328 20 december 2015, 15:59
hele oude modem vervangen door een oude modem? Algemeen 5 26 mei 2015, 21:04
ip camera aansluiten op een DV2020 Algemeen 20 26 februari 2013, 23:05
WIFI signaal DV2020 verbeteren, diverse oplossingen Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 19 18 februari 2013, 18:54
Vervangen Tele2 Davolink DV-2051 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 8 29 december 2012, 11:51
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:41:50
| abmg02:00:43
| Gilex09:41:18
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?