obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
DV2020 tijdelijk vervangen door speedtouch 510
nkamp
Hallo,

Ik weet niet of het mogelijk is maar kan een DV2020 vervangen worden door een speedtouch 510?
Gisteren is nl. mijn tele2 modem 'overleden' en het duurt 5 werkdagen voordat ik een nieuwe ontvang. Nu heb ik nog uit de Wanadoo tijd een speedtouch modem liggen en wil ik die configureren. Nu zit ik even op het werk (thuis geen internet natuurlijk) om eerst weer de configuratie ed. van de speedtouch uit te zoeken. Deze heb ik denk ik gevonden. Maar kan dit uberhaupt? of zit er iets speciaals in met het mac adres oid.?

Moet ik nog iets speciaals doen?
 
nkamp
Ja, daar ben ik inmiddels achter. Ik heb inmiddels binnen 2 werkdagen ipv 5 werkdagen!! (Chapo) ontvangen en alles loopt weer als een trein! Maar ik vind dit wel jammer dat dit niet vervangen kan worden.

In ieder geval bedankt voor de reactie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DV2020 tijdelijk vervangen door speedtouch 510', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Davolink router vervangen Helpdesk : 326 20 dec 2015
hele oude modem vervangen door een oude modem? Algemeen : 5 26 mei 2015
ip camera aansluiten op een DV2020 Algemeen : 20 26 feb 2013
WIFI signaal DV2020 verbeteren, diverse oplossingen Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 18 feb 2013
Advertentie