obey-robots.txt
04 December 2016, 23:26
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Hoelang moet je wachten op hulp van tele2 ?!?

smurfin
Hallo,
Wij hebben dik 2 weken geen telefoon en adsl signaal meerAngry
gelijk gebeld met de klantenservice. ja er zal naar gekeken worden, u wordt binnen 10 werkdagen teruggebeld..
nou nee dus! we hebben zelf al tig keer weer gebeld of we konden doorverbonden met de technische dienst. kan niet, de wachtrijen zijn te lang ?!? en dat 4 x achter mekaar?
iedereen denkt dat we zo langzamerhand afgesloten zijn ofzo !
sorry, moest het even kwijt!
iemand nog tips of ervaringen?
 
nicole
beste gebruikers.

Ook wij hebben nu al drie weken geen verbinding meer.
Op het terugbellen van tele2 hoeft u ook niet te rekenen.
al aantal keer naar de klantenservice gebeld maar deze vinden het oooh zo erg dat ik met 2 kinderen in vakantie tijd thuis zit zonder internet tv en telefoon en zei zouden na de tweede keer bellen en 7 werkdagen later dan ook direct kpn inschakelen om dit zo snel mogelijk op te lossen.

kpn is echter nu ingeschakeld alleen wel weer nadat ik klantenservice een aantal keren heb gebeld en weer 7 werkdagen later.

hoop nu dat er zo snel mogelijk een oplossing is voor dit probleem en dat ik de klantenservice van tele2 met hun leugentjes niet meer hoef te bellen.

Ook het vragen naar een manager aan de telefoon is uit den boze hier is geen mogelijkheid toe vraag me af wat daar de reden van is .
Zou het zijn dat deze zich schamen voor de manier waarop hun klanten behandeld worden .weten zij wel wat er aan de hand is binnen hun organiesatie of intereseert het hun niet????

dus allemaal succes en wat ze ook vertellen bij de klantenservice en T.D. mensen geloof het niet allemaal ze doen het werk voor u wanneer ze er zin in hebben en niet wanneer het voor u hard nodig is.

groetjes Nicole
 
smurfin
we hebben nog steeds niks gehoord van de afdeling technische dienst.
we krijgen wel 90 euro gecrediteerd (3 maand abo) zeggen ze...
maar ondertussen geen internet en telefoonAngryAngry
zeiden ze ook tegen ons, er is een kpn monteur aangestuurd, al 2 week geleden......
na een maand kun je kosteloos opzeggen..denk er heeeeeeel hard overna
 
hexx
smurfin schreef:
we hebben nog steeds niks gehoord van de afdeling technische dienst.
we krijgen wel 90 euro gecrediteerd (3 maand abo) zeggen ze...
maar ondertussen geen internet en telefoonAngryAngry
zeiden ze ook tegen ons, er is een kpn monteur aangestuurd, al 2 week geleden......
na een maand kun je kosteloos opzeggen..denk er heeeeeeel hard overna


Nee!!! terug bellen dat kunnen ze niet bij Tele2.SadSad
 
Rww
15 dagen heb ik moeten wachten. Eind van de middag telefoon gehad van de Td tele2. Dus geduld word beloond, heb maar 3 keer gebeldFrown
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoelang moet je wachten op hulp van tele2 ?!?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:15:15
| Gilex12:08:38
| abmg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?