obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Opzeggen abonnement en beltegoed omlaag
rewegema
Hallo,
ik heb sinds een aantal jaren een mobiel abonnement van Tele2.
In januari 2008 is deze weer verlengd en kreeg ik een nieuw toestel van 0 Euro met een nieuw 2 jarig abonnement van 10 Euro per maand.

Al gauw heb ik het beltegoed omhoog gebracht naar 30 Euro omdat ik voor veel geld iedere maand belde (> 100 Euro)

Nu ga ik aan het eind van het jaar verhuizen naar het buitenland.

Ik wilde mijn beltegoed terugbrengen naar de afgesproken contract bedrag van 10 Euro per maand maar dit is niet mogelijk !!!
Wat is dit voor iets belachelijks ? ik heb een contract afgesloten voor 10 Euro per maand a 24 maanden.

Daarnaast moet ik het de nog resterende abonnements periode (12 maanden) betalen. Dit weet je van te voren. Afspraak is afspraak en hoewel Tele2 erg veel geld (mobiel verbruik) aan mij heeft verdiend, verwacht ik zeker niet dat zij mij dit "kwijtschelden"
Echter mijn haren gingen wel recht overeind toen ik die 30 Euro niet terug kon brengen naar 10 Euro. Kan dit zomaar ? Ik lees hierover niets in de algemene voorwaarden.

Tevens begreep ik dat het abonnement eerder dan de afgesproken abonnementsperiode kan worden ontbonden bij uitzonderlijke verhuizingen. Valt verhuizing naar het buitenland hier onder ?

Wie o wie heeft raad ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opzeggen abonnement en beltegoed omlaag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV abonnement TV diensten : 2 19 feb 2021
Abonnement opzeggen Algemeen : 2 08 nov 2013
Opzeggen mobiele telefonie Tele2 Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 8 17 jan 2013
Beltegoed nog maar half jaar geldig Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 1 30 jul 2012
abonnement Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 07 jul 2012
Advertentie