obey-robots.txt
08 December 2016, 06:58
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

Doe het niet!

benreurink
Beste lezer,
ben je aan het kijken of tele2 bellen, internet en tv wat voor jou is? hier een tip! GEWOON NIET DOEN!
Ik heb het pakket nu een week, in mij eerste weekend kreeg ik een stroring, tv valt na 10 weg, internet idem. KS gebeld tot 4 maal toe in discussie maar probleem werdt niet op afstand verholpen. toen aangegeven dat ik pakket wilde opzeggen, toen meneer merkte dat die mij niet meer kon ompraten werdt de haak er opgegooid (en ik ben echt niet heeel onvriendelijke geweest....)
Wat een belachelijke partij, heb jaren gewoon tv via de kabel bekeken en nooooit een probleem gehad, na een week tele2 totaal heb ik al een probleem, nu kan het 14 dagen duren voor de technische dienst het probleem kan oplossen.
Nogmaals volg mijn tip op en doe het NIET!
 
jantjebeton
Svp. niet dubbel posten, 1x is genoeg.
Om inhoudelijk te reageren op je post:
Allereerst is het uiteraard heel erg vervelend dat je vanaf de eerste week al problemen hebt met je verbinding, het is echter wel zo dat je niet direct op kunt zeggen. Bij verbindingsproblemen hebben providers 1 maand te tijd op storingen op te lossen, na deze periode kun je kosteloos opzeggen.
 
Mennovandeveen
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar door zelf een beetje aan te klooien heb ik het verholpen.

Is net als een vraag/storing melden via het internet.
Na 2 weken wordt je teruggebeld of de storing nog actief is.....

Echt slim zijn ze niet daar in ieder geval
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Doe het niet!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. 16 06 september 2016, 10:12
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Verbindingsproblemen Playstation. [Niet PSN] Storing 3 15 mei 2016, 14:16
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 19 07 februari 2016, 00:26
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill10:16:53
| abmg10:54:15
| Gilex13:26:19
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?