obey-robots.txt
06 December 2016, 20:46
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Storing TV ontvangst (E1450) - meer klachten?

ToppieJoppie
Wij hebben sinds dinsdag 14-10-08 geen tv ontvangst en krijgen de melding/ code E1450. Nu heb ik hier al meerdere malen contact over opgenomen met de klantenservice waar mij verteld werd dat het een landelijke storing is en hier met spoed aan gewerkt wordt. Ik gaf meteen aan dat ik deze dan op de website verwachtte te zien. In eerste instantie werd mij verteld dat de melding dan alsnog op de site zou worden gezet. Helaas is de situatie vandaag nog steeds dezelfde en hebben we nog steeds geen ontvangst. Dit is ons in het verleden met een 'gewoon' kabel abonnementje bij UPC nog nooit gebeurd. Een storing - zelfs een regionale/ lokale - werd binnen max. 1,5 dag na melding verholpen. Aangezien de melding ook nog steeds niet op de website staat doet mij twijfelen in hoeverre het een landelijke storing betreft en in hoeverre Tele2 hier inderdaad hoge prioriteit aan geeft. Ik heb alvast geinformeerd naar mogelijkheden om het 1-jarige contract tussentijds te beëindigen o.b.v. het in gebreke blijven door Tele2. Dit zou pas aan de orde kunnen komen als Tele2 het niet binnen 4 (!) weken zou kunnen verhelpen. Op die manier geloof ik dus ook niet dat er 's avonds en/ of in het weekend aan deze storing wordt gewerkt. Ik zie het allemaal erg somber in en ben me al aan het verdiepen in andere abonnementen, andere providers....kortom, ik baal er stevig van! Ons Tele2 Gold abonnement hebben we immers pas sinds eind juli dit jaar en nadat we de nodige opstartproblemen al hebben gehad waardoor we pas 5 weken later konden beschikken over alledrie de diensten....mijn gevoel van woede, teleurstelling, onmacht etc. was net een beetje gezonken. Maar nu blijkt dat er binnen 3 maanden tijd alweer een volgend probleem opdoemt en we dan weer tegen een hele dikke muur oplopen bij Tele2 (je krijgt volledig nul op request bij de klantenservice)...op deze manier wint Tele2 geen vertrouwen terug voordat het alweer aan gruzelementen wordt geholpen. Ik ga de opzegging van ons abonnement alvast maar opmaken en ondertussen probeer ik meer duidelijkheid te krijgen over deze storing.

MIJN VRAAG IS OF ER MEER KLANTEN NU GEEN DIGITALE TV ONTVANGST HEBBEN?

Pasdirk
Ik heb precies hetzelfde probleem. Baal er enorm van! Allerlei dingen gemist die ik graag had willen zien (oa. Nederland-Noorwegen) en het voelt erg afhankelijk. Ook sinds dinsdag geen beeld. Al 4 keer gebeld en al 4 keer niks wijzer geworden. Landelijk probleem, zijn er mee bezig, afwachten, enz. Een mevrouw liet me zelfs al mijn kabels checken, terwijl het bekend was dat er een storing was en ik wel het hoofdmenu kan ontvangen... Van mij mag het 4 weken duren, want kan ondertussen niet wachten om de boel op te zeggen. Zo ga je niet met klanten om! Heb ook het idee dat er geen proiriteit aan wordt gegeven en dat maar een beperkte groep mensen hier last van heeft. Had anders toch echt wel ergens iets over te vinden geweest. Ook ik heb aangekaart dat er dan toch op zijn minst iets over op de website vermeld moest worden (toch prettig om te weten hoe het er voor staat ipv steeds te moeten bellen), dat zouden ze regelen. Vind het wel een leuke zaak voor Kassa ofzo... Als iemand nog een goede provider weet? Zit zelf aan UPC te denken. Is er een standaard brief om op te zeggen of mag ik die van iemand "lenen"?

soccerfan
Hier werkt alles gewoon. Welke regio zitten jullie?

ToppieJoppie
Haarlem
Situatie is nog steeds ongewijzigd

ToppieJoppie
Sinds dinsdagavond hebben we weer ontvangst. Daar kwamen we toevallig achter omdat toch dagelijks de tv even aan hebben gezet om te kijken, aangezien Tele2 je daar als klant niet over informeert. Precies 1 week zonder ontvangst gezeten. Ik meteen een mail gestuurd tbv restitutie. Zowaar werd ik binnen 2 uur gebeld door Tele2 (dat komt anders nooit voor, of eigenlijk bellen ze naar mijn ervaring nooit terug tenzij je om restitutie vraagt) en jawel, we krijgen maar liefst 1,16 Euro voor een hele week geen tv. Snap je ook meteen waarom het toch nog een week heeft geduurd, hè. Zoveel kost het zo nu ook weer niet. Maar goed, ik heb de moed in die zin ook gewoon opgegeven en alvast opgezegd. Nu maar afwachten hoe vaak er nog storingen e.d. optreden voordat ik van dat stomme abonnement af ben.

lovewi
Wat ben ik ontzettend blij mij te hebben aangemeld voor dit forum. Eindelijk lotgenoten en gedeelde smart is halve smart. Mijn motto is dan ook WEG met Tele2. En volgens mij halen wij slachtoffers er nu alle kinderziektes uit die Tele2 vooraf had moeten/kunnen weten. Tele2 GOLD tssss zou wat niks GOLD!

pedro
het gekke is dat ik juist heel tevreden ben over dit product

ik heb wel eens last van ruis op de telefoon of dat me draadloze verbinding naar beneden valt
door de regel zeer tevreden

ik had wel een problemen met het beeld
dat schokte of bevroor zeg maar
dan was het een belletje en het werkte weer prima.

en de klantenservice vind ik persoonlijk ook goed.
netjes en snel behandeld , die 2 keer dat ik gebeld heb.

zit overgens regio zwolle.

karinax
Weg met tele2!
Wij hebben weer eens geen TV!

Ook de download sneldheid is geen 20 MB

Zeker zwarte schapen ipv mensen bij tele2Angry

meesje1
Ik heb sinds 13-11-2008 geen tv ik krijg de code E1450 uiteraard dagelijks gebeld en de ene keer zeggen ze een regiostoring en de andere keer gaan ze alle kabels met me na.
Dus ik weet het ook niet meer ik heb het duurste abonnement incl voetbal en fimnet maar ik kan er dus helemaal niks mee.
Maar ik blijf maar gewoon bellen iedere dag en hoop dat ik weer eens televisie kan kijken

gr Juliette

soccerfan
meesje1 schreef:
Ik heb sinds 13-11-2008 geen tv ik krijg de code E1450 uiteraard dagelijks gebeld en de ene keer zeggen ze een regiostoring en de andere keer gaan ze alle kabels met me na.
Dus ik weet het ook niet meer ik heb het duurste abonnement incl voetbal en fimnet maar ik kan er dus helemaal niks mee.
Maar ik blijf maar gewoon bellen iedere dag en hoop dat ik weer eens televisie kan kijken

gr Juliette

Post even je Tele2 gebruikersnaam. Er zitten ook Tele2 medewerkers op het forum en die kunnen je dan misschien helpen. (werkte bij mij)
TIP: Post ook je Tele2 gebruikersnaam! Ook Tele2 medewerkers lezen dit forum soms.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing TV ontvangst (E1450) - meer klachten?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. 16 06 september 2016, 10:12
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
storing mail Algemeen 2 09 februari 2016, 23:23
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 37 21 oktober 2015, 16:40
Wifi ontvangst verbeteren Algemeen 4 13 april 2014, 20:09
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:08:47
| Gilex03:23:46
| Bill04:37:42
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?