obey-robots.txt
04 December 2016, 23:23
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

EXIT TELE2

basjuhh
Op 15-11-2008 sloten wij een overeenkomst voor een Tele2 gold abbonement.Op grond van de door u verstrekte informatie meende ik een overeenkomst te zijn aangegaan voor het totaalpakket van Tele2; internet, telefoon en televisie. Tele2 communiceerd met superieure beeld en geluidskwaliteit.
Als ik had geweten hoe de situatie werkelijk betrof, had ik geen overeenkomst gesloten. Ik beroep mij dan ook op dwaling en vernietig de gesloten overeenkomst. Ik heb meermaarls contact gehad met de klantenservice en ben daar iedere keer op een belachelijke manier van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk is het probleem doorgezet naar de technische dienst.
Uiteraard is uit het onderzoek van de Technische dienst gebleken dat het werkelijk niet mogelijk is de dienst aan mijn adres te leveren zoals deze geleverd zou moeten worden. Ik wil niet ingaan op het aanbod om mijn abbonement te downgraden naar een ander pakket. Ik heb getekend voor een Gold pakket en niet voor een ander pakket, ik sta dan ook in mijn recht hier niet op in te gaan.

Belachelijk dat de klantenservice mij iedere keer van het kastje naar de muur stuurt. Wanneer de bevestiging van de td er is dat het afgesproken pakket op mijn adres op korte termijn niet te realiseren is is het mijn goed recht van het pakket af te zien. Niemand kan mij verplichten een ander pakket te nemen, daar heb ik niet voor getekend...
Mensen die overwgen tele2 te nemen?? NIET DOEN!!

Tele2 Webcare
Geachte  basjuuh

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2  
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  webservice@tele2.nl

Met  vriendelijke groeten,

Alex weijer
Webservice Tele2

Ydnic
Tele2 is allang niet meer wat het ooit was,ik ben jarenlang trouwe klant maar ben nog nooit zo erg voor schut gezet,zelf ook werkzaam op een klantenservice en ervan uit gaande dat de medewerkers allen goed geïnformeerd waren heb ik de vraag gesteld of als de chat gesloten is( wat bij mij vaak gebeurd,althans niemand beschikbaar) of je op een andere manier je status van belminuten kon opvragen gratis,

ja via 1200 want dat ging niet van je minuten af zei men,en ook in de wacth gestaan,maar dacht natuurlijk ben ik niet de enige en gelukkig is dit ook gratis.Ook voor mijn partner gelijk opgevraagd en wat gebeurd er? ineens onnodige kosten a 27,50 boven mijn belminuten van 300 belminuten.

De teller moest ik in de gaten houden min werden naar boven afgerond dus als we bij de 4 uur kwamen moesten we even contact opnemen,nou ik heb het nu dus geweten en ja geloof het of niet krijg eindelijk contact met de chat ene XXXX en die gaat ineens naar de site verwijzen? wat is dit voor vakkundigheid? waarom zeiden de anderen dan dat het gratis was...

Tele2 is een schande 0900 met de plus kosten voor mobiele telefoon of de (gratis 1200) wat dus valse informatie blijkt te zijn) en dan de chat (als je ze al te pakken krijgt.) Wie gaat er zo met zijn klanten om? Tele2 wat een verschrikking ik zal men ook ten zeerste afraden klant te worden want dit is te gek voor woorden...jarenlang klant en ineens niet meer te vertrouwen wie had dat kunnen denken en nu heb ik dus extra kosten....hoe moet ik nu nog vertrouwen in hun hebben zit nog twee jaar vast aan het mobiele gebeuren hou mijn hart vast

Edit MOD; Naam Tele2 medewerker verwijderd. Dit is een topic van 02-2009.............
Gewijzigd door kobus1960 op 31 mei 2011, 17:16

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EXIT TELE2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:12:33
| Gilex12:05:56
| abmg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?