obey-robots.txt
03 December 2016, 14:36
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

Kost tijdelijke doorschakeling na overstap iets?

RobinStn
Helaas zit ik na gebruik te hebben gemaakt van de overstapservice sinds vrijdag zonder internet en telefoon. Ik ben drie weken te vroeg overgezet en heb geen modem ontvangen. Na een aantal malen bellen heb ik er vertrouwen in dat het modem binnenkomt deze week (al geeft mijntele2.nl nog steeds 20 april aan als opleverdatum...).

Alleen 1 ding is mij niet echt duidelijk. Ik neem van Telfort 1 VOIP nummer mee. Men gaf aan dat als ik het modem in huis heb naar Tele2 moet bellen om de portering te starten. Ik moet dan een doorschakeling activeren naar mijn oude vertrouwde nummer totdat deze is overgezet. Kost deze doorschakeling mij geld? Men zegt van niet maar in de online handleiding die ik vond op de site van Tele2 staat weer van wel?

jantjebeton
doorschakelen kost altijd geld.

rowdy
Hangt er vanaf, een doorgeschakeld gesprek kost jou net zoveel als het zou kosten als je 'gewoon' zou bellen.
Heb je dus BelGratis Altijd, dan kost het je niets. Anders kost het je 's avonds vanaf 1900 alleen het starttarief en overdag kost het je ook per minuut geld.

axeltrip
Bij belgratis altijd betaal je ook altijd nog het starttarief as far as i know.

RobinStn
Ik kreeg van Tele2 te horen dat de kosten worden berekend die KPN rekent. Mijn probleem is dat ik pas 17 april zou overgaan naar Tele2 vanaf Telfort. Door een fout bij Tele2 ben ik nu al op 27 maart met internet omgezet. Maar de telefoonportering staat nog gewoon op 17 april. Wat ik tot op heden begrijp van Tele2 zit ik zeker tot 17 april zonder telefoon, in die zin dat ik wel kan bellen maar niet gebeld kan worden. Doorschakeling zal dus geld gaan kosten maar ik wil niet voor 3 weken lang deze kosten gaan betalen omdat er een fout gemaakt is. Als ik niets meer hoor van Tele2 gaat er ik maar eens een klachtbrief sturen over dit gebeuren want ik vind het niet echt heel netjes.

Laatste update: doorschakelen met *21*nummer# heb ik gisteren toch eens getest maar werkt niet. Blijkbaar is er 'iets' anders dan normaal aan de hand.

Weer een update: ben gebeld door tweedelijns. Het schijnt dat mijn nummer nog niet geheel is geporteerd en ik bij toeval wel al kan bellen met mijn nummer maar niet gebeld kan worden. Probleem is ook dat een tijdelijk nummer niet mogelijk is en het pas 17 april wordt opgeleverd Sad

Mijn laatste update 6 april; kreeg net een SMS van Tele2 dat de portering voltooid is en inderdaad het werkt! Complimenten aan Tele2!
Gewijzigd door RobinStn op 06 april 2009, 18:29

Tele2 Webcare
Geachte RobinStn

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

rowdy
axeltrip schreef:
Bij belgratis altijd betaal je ook altijd nog het starttarief as far as i know.

Volgens mijn info niet.
Bij het normale bellen betaal je overdag een starttarief + gesprekskosten en 's avonds vanaf 19.00 en weekends alleen een starttarief, Bij Belgratis Altijd betaal je de hele dag geheel niets.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kost tijdelijke doorschakeling na overstap iets?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overstap naar tele2 spijt?? Snelheid 16 19 maart 2012, 20:16
overstap naar online Algemeen 3 21 december 2010, 12:52
Verslag overstap naar Ziggo Algemeen 13 30 november 2010, 17:44
Overstap Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) 3 28 november 2010, 20:08
aansluiting opgezegd door overstap naar Tele2 Algemeen 2 26 oktober 2010, 11:17
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:06:37
| Gilex03:15:16
| Bill04:26:52
| enzo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?