obey-robots.txt
09 December 2016, 20:15
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Tele2 doet geen cache-updates

dvanduijn
Wij hebben onlangs de vernieuwde site www.het-legioen.nl online gezet, maar deze is voor gebruikers van Tele2 niet bereikbaar vanwege achterstallige cache-updates van de internet proivder. We hebben 2 weken geleden al contact gehad met Tele2 hierover en ze zouden dit oplossen. Inmiddels bellen we dagelijks met de klantenservice en zeggen ze steeds weer dat ze het op zullen lossen, maar er is inmiddels nog steeds niets gebeurd... Weet iemand misschien iets meer over die cache-updates?
Gewijzigd door dvanduijn op 02 april 2009, 09:53

soccerfan
Ik krijg de volgende melding als ik de site open:

"RECTIFICATIE INBREUKMAKEND HANDELEN

Via deze website is zonder toestemming van de Eredivisie CV en de daarin verenigde Eredivisie voetbalclubs live beeldmateriaal openbaar gemaakt van en/of zijn links ter beschikking gesteld naar wedstrijden die zijn gespeeld door de voetbalclubs in Eredivisieverband.

Noch voor het openbaar maken van het beeldmateriaal van de (live) voetbalwedstrijden, noch het aanbieden van de links naar de live Eredivisie wedstrijden hadden wij toestemming. Om die reden hebben wij ons zich schuldig gemaakt aan inbreuk op de auteursrechten van de Eredivisie voetbalclubs, en tevens ook onrechtmatich jegens hen en de Eredivisie CV gehandeld.

Het op welke wijze dan ook streamen via het internet van live Eredivisie voetbalwedstrijden maakt inbreuk op de auteursrechten en naburige rechten van de Eredivisie voetbalclubs en is dan ook niet toegestaan.

De voetbalclubs en de Eredivisie hebben grote bedragen geinvesteerd om het live uitzenden van voetbalwedstrijden mogelijk te maken. Zo is onder meer geinvesteerd in de productie van live televisie programma's en programma's met voor- en nabeschouwingen en het opzetten van een live Eredivisie kanaal. Om het mogelijk te maken deze investeringen terug te verdienen, zijn ECV eb de Voetbalclubs genoodzaakt een gesloten distributiesysteem te hanteren. Het is in Nederland dan ook slechts mogelijk (legaal) live Eredivisiewedstrijden te kijken via een betaal abonnement dat via verschillende aanbieders verkrijgbaar is. Wij raden u aan gebruik te maken van deze aanbieders."
TIP: Post ook je Tele2 gebruikersnaam! Ook Tele2 medewerkers lezen dit forum soms.

cornfed
Woei, jullie site staat geblacklist op de Tele2 server!
Dat is de eerste keer dat ik dat zie!

Hebben jullie voetbalbeelden op de site staan?

opatheo
Hoi daar kijk even naar mijn bericht over dns server dan is jullie probleem ookop te lossen.

Maar het licht aan de dns server van tele.

Dus zie mijn bericht en geef dit aan iedereen die dit probleem heeft even door

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 doet geen cache-updates', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:40:48
| abmg01:59:41
| Gilex09:40:16
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?