obey-robots.txt
06 December 2016, 13:07
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken

vaste telfoon werkt niet, geen kpn abbo gehad

dikkedikkie
Hallo,
ik heb sinds een aantald agen tele 2 internet en bellen tot 20 mbits enzo. Ik heb echter nog geen telefoongesprek kunnen voeren met de huidige aansluiting.
Ik heb nooit vaste telefoon gehad maar dat was niet nodig omdat je dan een nummer van tele 2 krijgt. dat nummer bestaat wel want ik heb ernaartoe gebeld. Ik krijg hier alleen geen signaal van tele 2 binnen dus ben ik simpelweg niet bereikbaar. Ik heb een aansluiting met die 5 pinnetjes in de muur. gewoon een standaard aansluiting dus. De aansluiting op de splitter aangesloten en daar dan ook de telefoon op aangesloten. Vanuit de splitter heb ik ook de modem aangesloten.
Ik moet wel even melden dat ik wel tevreden ben over de snelheid van het internet.
als ik op mijn tele 2 inlog krijg ik dit bij de telefonie te zien: Vaste telefoonaansluiting aanvraag NIET behandeld. Geen aanpassingen uitgevoerd

kan iemand me hiermee verder helpen?

groeten dikkedikkie

configure
He man,

Ik hen een tip.Totaan de spitter loshalen (dus splitter ook)en het modem direct op de lijn aansluiten.en je telefoon op positie twee en of drie je telefoon plaatsen.als het goed is zal dit moeten werken.

Dus nogmaals splitter verwijderen en rechtstreeks het liefst het modem bij de eerste aansluiting bij binnenkomst KPN lijn aansluiten en met utp en andere bekabelingen naar apparatuur.Volgens mij staat dit bij het geleverde info boekje bij modem.

greetz

kobus1960
Dikkedikkie schrijft al dat op zijn page bij Tele2 zijn telefoonaansluiting NIET
gerealiseerd is. Even Tele2 bellen, en dit in orde laten maken.
Wat er niet is, zal niet werken Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

cornfed
Tja, splitter is niet nodig.
En telefoon direct aansluiten aan je modem.
Of je leest de handleiding...
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

McBeukie
Snap het effe niet het bericht van dikkedikkie is uit 2009 , lache als we zo lang op antwoord moeten wachten...Smile
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie

cornfed
Antwoord van dikkedikkie zal niet meer komen.
Laatste keer dat hij/zij hier inlogde was mei 31 2009.Pfft
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

kobus1960
Sluiten maar dan Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vaste telfoon werkt niet, geen kpn abbo gehad', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. 16 06 september 2016, 10:12
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Verbindingsproblemen Playstation. [Niet PSN] Storing 3 15 mei 2016, 14:16
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 19 07 februari 2016, 00:26
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill00:16:55
| Gilex05:56:26
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?