obey-robots.txt
10 December 2016, 17:28
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Wat is er aan de hand????

kampernaartje
Hallo

ik heb al 3 jaar tele2 compleet abbonement,maar het laatste halfjaar is het echt bagger.

lig er nu geregeld gewoon uit??(waar ligt dit aan?)
heb al een keer een nieuw modem gehad?(puur onzin want die andere was prima)

lig er nu ook uit(internet via de buren Ziggo dat is wel stabiel maar reteTRAAG)

Maar deze keer is het de druppel wat een noobs bij de helpdesk .Zeggen ze dat de afstand tot mijn woning 1500 meter is en dat ze maar tot 1300 meter komen terwijl mijn afstand 1014meter is en dan ook nog zeggen dat ik de boel niet goed heb aangesloten (het zit al 3 jaar zo en ben zelf telecom en data monteur??) en geloof me dat zit echt wel goed.En dan ook nog zeggen dat ze tot aan de wijkcentrale 25mb/s halen moet ik zeker delen met al mijn tele2 wijkbewoners geen wonder dat het zondag avond een drama is op internet (MEGA TRAAG) de laatste tijd (is heel nederland overgestapt op tele2 ofzo)

zo effe mijn gal gespuugtAngry,kon het niet laten(verder ben ik wel tevreden lol)
best getest 2009 HAHHAHAHHAHGrin
als het zo doorgaat halen ze 2010 nietGrin(stap ik wel over)

Paul
AngryHoi had ook zeer traag internet, ff me laptoppie weggebracht, is nu 1.5 gb geheugen inzezet, werkt toppie, ben er alleen nooit afgegooid, dat is raar met jouw probleem, succes

Tele2
Hallo kampenaartje,

We willen graag onderzoeken wat het probleem is. We nemen per PB contact met u op.

mvg

Frank

bartbla
kampernaartje schreef:
Hallo

ik heb al 3 jaar tele2 compleet abbonement,maar het laatste halfjaar is het echt bagger.

lig er nu geregeld gewoon uit??(waar ligt dit aan?)
heb al een keer een nieuw modem gehad?(puur onzin want die andere was prima)

lig er nu ook uit(internet via de buren Ziggo dat is wel stabiel maar reteTRAAG)

Maar deze keer is het de druppel wat een noobs bij de helpdesk .Zeggen ze dat de afstand tot mijn woning 1500 meter is en dat ze maar tot 1300 meter komen terwijl mijn afstand 1014meter is en dan ook nog zeggen dat ik de boel niet goed heb aangesloten (het zit al 3 jaar zo en ben zelf telecom en data monteur??) en geloof me dat zit echt wel goed.En dan ook nog zeggen dat ze tot aan de wijkcentrale 25mb/s halen moet ik zeker delen met al mijn tele2 wijkbewoners geen wonder dat het zondag avond een drama is op internet (MEGA TRAAG) de laatste tijd (is heel nederland overgestapt op tele2 ofzo)

Ik ken het gevoel, ik was ergens anders op het forum al aan het spuien...
Gelukkig ben ik er nog nooit letterlijk uit gegooid, maar heb het idee dat ik op m'n oude (zeer oude) MXstream niveau zit...
En het ligt altijd aan de klant totdat deze zich (figuurlijk) in tweefout heeft kunnen bewijzen, zeer irritant.

zo effe mijn gal gespuugtAngry,kon het niet laten(verder ben ik wel tevreden lol)
best getest 2009 HAHHAHAHHAHGrin
als het zo doorgaat halen ze 2010 nietGrin(stap ik wel over)

kampernaartje
HOERA HOERA HET is opgelost,

En eindelijk iemand aan de telefoon gehad die wel wist waar ze over had,het scheen een algemene storing te zijn in de wijkcentrale.
Schijnbaar zit ik op een kaart in de wijkcentrale die veel storing heeft.(waarschijnlijk kpn kaart)

heb een zeer duidelijke uitleg gehad,Grin

dus wat mij betreft mag hier een slotje op.Grin

bartbla
Mijn citaat hierboven kon ik niet afmaken omdat ik ineens geschorst was van het forum...

Maar ik heb vergelijkbare ervaringen en het lijkt er sterk op dat er bij mij het zelfde aan de hand is...
Hopelijk gaan ze ook eens een keer kijken bij mijn wijkkast.

Gelukkig voor jou werkt het weer

kampernaartje
Heb net nog iemand van tele2 aan de telefoon gehad,

En die vertelde mij dat hij mijn laatste bericht op het forum had gelezen,

en zei dat het niet in een kaart van kpn zat maar in die van tele2,En dat ze deze hebben vervangen.

Medewerkers van tele2

BEDANKTGrin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat is er aan de hand????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill< 5 mins
| abmg01:12:05
| Gilex06:01:18
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?