obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
Draadloos probleem
raymon16v
Sinds afgelopen donderdag heb ik een nieuw modem van Tele2 ontvangen omdat mijn vorige odem stuk is. Nu wil ik mijn Ps3 draadloos aansluiten op de modem, maar mijn Ps3 geeft maar af en toe aan dat er signaal is, en dan wel zo'n 5 tot 12%. Dit terwijl ik signaal van mn buren ontvang met zo'n 93%. Veelal valt het signaal ook weg.
Wat kan ik hier mee. Ik heb de klantenservice? al gebeld, maar ze kunnen me daar niet verder helpen, omdat ze geen indersteuning hebben voor de Ps3?!
Met mn vorige modem had ik obsoluut geen probleem en had ik altijd draadloos voor mn Ps3. Deze nieuwe modem is van hetzelde type als de vorige, maar ik krijg deze niet aan de praat.
Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

M.v.g.

Raymon van den Berg

Inmiddels heb ik de verbinding werkend kunnen krijgen , maar de verbinding valt om de haveklap weg????????

Iemand?
Gewijzigd door raymon16v op 29 juli 2009, 08:19
 
cornfed
Kijk eens naar dit topic.
Vooral het tweede gedeelte over meerdere WLAN netwerken lijkt me van toepassing voor jou.

Problemen oplossen van WLAN netwerk
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleem VPN connectie Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 nov 2015
vaste telefonie + draadloos internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 25 apr 2015
Draadloos thuis Netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 21 02 mrt 2013
draadloos samsung smart tv aansluiten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 24 jan 2013
Comtrend Tele2 modem Probleem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 2 01 dec 2012
Advertentie