obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Nieuw Modem
baatje30
Hoe vaak gebeurt dat dan en hoe kan ik het zien?
 
BoycotF
Hey jongens,

Mijn IP adres van mijn PS3 is al 2 keer uit zichzelf verandert. Weet iemand hoe dit kan komen heb er geen last van of iets maar moet dan wel naar DMZ host dan daar weer mn IP van mijn PS3 veranderen. Weet iemand hoe dit kan komen probeert iemand mij te hacken ofzo?
 
baatje30
Hacken nee hoor. Zoals ik hierboven schrijf heb ik het ook al gehad dat ik het ip adres moest wijzigen....
 
BoycotF
Heb nu dat ik niet kan inloggen op het PS3 netwerk toen kon ik heel even en daarna weer niet en nu heb ik een nieuw IP adres uit het niets..
 
cornfed
Als internet wel werkt, heeft de PS3 alleen een ander ip gekregen.
Die nieuwe ip moet je invullen in plaats van het oude ip adres bij de port forward in de router.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
BoycotF
Ja ik had hem in de DMZ host weet je nog. Maar vanmorgen kon ik er weer op misschien een foutje van de server.
 
cornfed
Dat is ook een mogelijkheid.
Dan rest mij alleen nog veel speelplezier te wensen...Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
BoycotF
Zal zeker lukken met de nieuwe Call of Duty Grin
 
Richardt
Even een oud topic omhoog schoppen, kom na een middag+avond Googlen hier terecht namelijk.

Ik wil graag de verbinding van m'n PS3 verbeteren. Heb nu gewoon internet en online gamen gaat ook aardig, maar soms zit er een aardige vertraging in wat nogal irritant is.

Nu lees ik hier dat het invullen van het IP-adres van m'n PS3 bij NAT-DMZ Host, voldoende is.

Hoe doe ik dat precies?
Heb natuurlijk Tele2 en een Davolink router. Als ik dan inlog krijg ik bij Advanced>NAT>DMZ Host een stukje tekst en een veld wat ik in kan vullen. Als ik daar het IP adres invul en op Save/Apply klik gebeurt er vrij weinig.

Doe ik iets verkeerd? Zo ja, is er iemand die het mij in Jip en Janneke taal uit kan leggen? Pfft

EDIT:

Vind net ook nog dat de volgende poorten voor Playstation Network zijn, wordt het ook beter als ik die open zet?

PlayStation Network TCP Ports:80, 443, 5223 UDP Ports: 3478-3479, 3658
Gewijzigd door Richardt op 31 oktober 2010, 19:55
 
cornfed
Enkele tips:

* Gebruik alleen DMZ Host. Alle instellingen in Virtual Servers of Port Triggering moeten weg.
* Herstart de router en PS3 na het instellen van de poorten.
* Controleer regelmatig of het ip adres van de PS3 niet veranderd is. Als dat het geval is, wijst de DMZ Host niet meer naar de PS3. Maak anders dan gebruik van statische ip's, dan ben je daar vanaf.
* Bij bekabelde netwerk alleen LAN 3 of LAN 4 gebruiken van de Tele2 router.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw Modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
nieuw tv-menu vreselijk onhandig ! Balen ! TV diensten : 2 08 apr 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
Advertentie