obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Nieuw Modem
BoycotF
Hey mensen,

Alles werkt nog goed en prima maar het probleem is dat mijn spel soms vastloopt en dan naar 5 seconde weer verder gaat (in het menu) bijvoorbeeld een match is afgelopen en als dan mij iemand invite blijft ie even 5 seconde hangen. En met zombies (speltype Cod5) stopte de match uitzichzelf en daarna bleef die hangen en gaf die aan dat er te weinig mensen in de game zaten terwijl er gewoon 4 vrienden van me erbij waren en niemand was de game geleaved. Dit is sinds ik mijn IP in de DMZ Host heb gezet in mijn modem. Weet iemand hier een oplossing voor?

Erg bedankt alvast Groetjes BoycotF.
 
BoycotF
@ Cornfed in mijn router (switch) stond DMZ nog aan? Met het IP adres van 192.168.0.101 komt dat door ik die DHCP server heb uitgezet of kan ik die DMZ uitzetten?
 
cornfed
Mag weg.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
BoycotF
Ik ben nu een week bij familie logeren dus sorry dat ik zo laat reageer. Ik blijf tot zondag nog hier. Ik had vorige week mijn PS3 hersteld dus alles is van mijn schijf af. Ik moet nog testen of mijn PS3 mider vaak blijft hangen. Dat doe ik zondag wel.
 
BoycotF
Hey,,

Weet iemand misschien hoe ik mijn verbinding op de Davolink naar mijn PS3 beter kan krijgen? Klinkt een beetje raar ik zal het even uitleggen: Als ik bij mijn neefje op zijn PS3 de Host ben van een game (in dit geval Call of Duty 5) dan heeft de meerderheid van de spelers in die match 4 balkes connectie (maximaal) En als ik een game host dan heeft de meerderheid 3 balkjes (redelijk goede verbinding). En dan hebben mijn vrienden hier uit nederland ook gewoon 4 balkjes en de andere mensen allemaal maar 2 balkjes connectie. Zou ik mijn verbinding op de PS3 beter kunnen laten maken dus dat alle mensen niet minder dan 3 balkjes kunnen hebben? Het liefste allemaal 4 maar dat is bijna onmogelijk. Door instellingen ofzo anders te zetten. Zou het helpen als ik op mijn PS3 Open-DNS gebruik? En nu heb ik al mijn instellingen op automatisch staan.

Groeten BoycotF.

@ Cornfed je hebt me ooit verteld om me Snelheid en Duplex op 100-BASE TX-Half duplex te zetten. Dat staat nu op automatisch maar is er verschil als ik dat handmatig doe? En ik ben van plan een originele switch te gaan kopen zal dat misschien betere verbinding opleveren want nu heb ik mijn router als switch?
Gewijzigd door BoycotF op 27 augustus 2009, 20:03
 
cornfed
Het enige wat je zelf kan doen is zeker stellen dat de PS3 met 100 Mbit verbindt met je router. Dat is dus de 100-Base TX.

In een eerdere posting van je stond iets van 10-base T. Dat is 10 Mbit snel. Dat lijkt mij niet optimaal.

Via de auto instelling op je PS3 zou hij het automatisch de hoogst mogelijke snelheid moeten pakken.
Je kan dat forceren om dus de 100 Base-TX te kiezen in je setup.
Ik weet niet of de PS3 de huidige snelheid ergens laat zien van de netwerkadapter. Daar zou je dat kunnen controleren.


Een switch zal je normaal gezien je verbinding niet sneller kunnen maken dan hij nu al is.
Gewijzigd door cornfed op 27 augustus 2009, 23:26
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
BoycotF
Nee dat kan je niet zien jammer genoeg. Dus ik moet 10-BASE TX half duplex instellen of toch automatisch? En zal een originele switch beter zijn dan zo een omgebouwde router?Smile
 
cornfed
Zet maar op auto en er is geen verschil normaal gesproken tussen een switch van een router of een echte switch.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
BoycotF
Baatje zei ook toen hij eergister COD5 had binnengekregen van bestelling, dat een maat van hem er ook niet in kwam. En toen die zijn IP adres in de DMZ had gezet toen wel. Dus hij had even hetzelfde probleem als mij.
 
baatje30
Nee hoor we hebben beide niets gewijzigd in de modem......blijft natuurlijk wel vreemd.....

Maar volgens mij lag het bij mijn maatje. We konden nml ook niet chatten in het ps3 menu. Hij kreeg weer een foutmelding....later werkte het wel...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw Modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
nieuw tv-menu vreselijk onhandig ! Balen ! TV diensten : 2 08 apr 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
Advertentie