Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
Pagina 1 van 2: 12
|
internet valt steeds uit
|
|
Tiemen |
Geplaatst op 22 December 2009, 23:07
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 22 Dec 2009 |
Hoi , wij hebben internet en bellen in 1 , maar het probleem is dat het na een tijdje steeds uitvalt dit kan na 1 uur zijn het kan ook 2 dagen goed gaan. Volgens de heldesk ligt het aan mijn pc, heb de pc al eens opnieuw opgestart als er geen internet meer was maar dit helpt niet. Het enigste dat helpt is het modem even uit de stroom en opnieuw insteken dan is er wer internet. Volgens de helpdesk is de pc kapot en moet hem maar na de winkel brengen maar ik had dit bij mijn oude provider niet en met Tele2 is dit meteen begonnen, oke dat de pc kapot kan gaag begrijp ik wel maar vind het raar dat als ik het modem uitrekt dat erna het internet wel weer gaat werken. Wie heeft een optie waar ik eens na kan kijken ? Alvast bedankt, Tiemen |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 23 December 2009, 00:10
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Heb je de pc gescand op virussen en ad-ware? Gebruik je Torrents? |
|
|
Tiemen |
Geplaatst op 23 December 2009, 09:46
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 22 Dec 2009 |
Hoi,, Draai Avast virusscanner geen virussen Heb spybot op mijn pc heeft niets gevonden. Alvast bedankt voor je antwoord Gewijzigd door Tiemen op 23 December 2009, 09:47 |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 23 December 2009, 11:57
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Geachte Tiemen, Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl Met vriendelijke groeten, Webservice Tele2 |
|
|
wilfrie |
Geplaatst op 27 December 2009, 14:04
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 27 Dec 2009 |
En is hier iets uitgekomen? Ik zit met precies hetzelfde probleem. Het ligt zeker niet aan de pc omdat als deze uitstaat deze ook uit valt. Aan de functionaliteit van de modem ligt het ook niet want deze is ook al vervangen 2 weken geleden. Ik snap er niets meer van ..... |
|
|
wilfrie |
Geplaatst op 27 December 2009, 15:04
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 27 Dec 2009 |
Gelukkig heb ik zelf het een en ander al uitkunnen sluiten. Het gebeurd bij mij alleen maar op de bekabelde apparaten, niet alleen I'net maar ook de decoder valt weg, na een soft reset is dit weer verholpen. Maar om 5x per dag nu een soft-reset uit te voeren daar pas ik voor. Morgen ga ik weer telefonisch contact met ze opnemen waar dit probleem kan zitten. Ik houdt jullie op de hoogte van dit voorval. Als iemand suggesties heeft hoor ik ze graag. Bedankt alvast |
|
|
goa |
Geplaatst op 27 December 2009, 17:55
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 08 Mar 2009 |
Zorg er voor dat de pots splitter er tussen uit is. na de nummerportering is deze niet meer noodzakelijk en kan dit een storingsbron zijn (als je alleen tv en internet hebt is het wel noodzakelijk de splitter er tussen te houden). tevens is het belangrijk dat de kabel tussen de hoofdaansluiting (kpn) en het modem( adsl poort) max 2 meter is. Als je vragen hebt kan je me een pm sturen ben zelf een klantenservicemedewerker van tele2
Gewijzigd door goa op 27 December 2009, 17:57 |
|
|
boertje |
Geplaatst op 03 January 2010, 15:27
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 03 Jan 2010 |
Ook ik heb last van zo'n soort probleem als meerdere mensen hier noemen alleen weer net iets anders Hier valt om de 1 tot 15 minuten de verbinding even weg, zowel draadloos als bedraad. (ook met verschillende pc's) Echter dit is maar een paar seconden wat vooral vervelend is met internet radio en spelletjes! De snelheid is nog steeds zo rond de 15mbit voor het afgelopen jaar dus daar heb ik niks over te klagen. btw dit probleem lijkt ook sinds kerst zo'n beetje ontstaan te zijn. Als ik in de logs van bijvoorbeeld, sabnzbd (usenet download tooltje) kijk dan zie ik daar heel veel time-outs langs komen. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 03 January 2010, 23:42
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Komt dat probleem in alle soorten langs of zie je alleen timeouts in SABnzb? Dat zou namelijk kunnen wijzen op een fout ingevoerde waarde in het config scherm van SAB. Krijg je tijdens het downloaden hetzelfde effect. In dat geval is het handig hier even te kijken http://www.binaries4all.nl/sabnzbd/ Hier staan alle instellingen. Gewijzigd door kobus1960 op 03 January 2010, 23:44 Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
boertje |
Geplaatst op 04 January 2010, 07:36
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 03 Jan 2010 |
Dit komt overal voor, msn klapt er steeds uit, ook met online poker, als ik ga pingen dan zie ook af en toe een time out. Komt op alle pc's hier voor, had er nog een extra router tussen zitten die er ook is tussen uit gehaald, andere poort op de router geprobeerd.. dit alles zonder resultaat. Misschien de helpdesk maar is bellen, al heb ik daar weinig goeie ervaringen mee. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet valt steeds uit', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 2 | 04 Dec 2024 |
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan | Tele2 Internet beveiligingspakket | : 2 | 22 Nov 2018 |
Internet ineens te traag voor tv | Snelheid | : 2 | 09 Jan 2016 |
Savonds traag internet | Snelheid | : 8 | 04 Jan 2016 |
Geen internet bij toevoegen tv dienst | Algemeen | : 3 | 12 Oct 2015 |
Advertentie