obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet bij toevoegen tv dienst
berg_t
10 oktober 2015 viel 's middags Internet uit. Uiteraard zocht ik het probleem eerst in de eigen installatie. Niets kunnen vinden. Bellen met de klantenservice wees in 24 minuten uit, dat dit normaal is bij het toevoegen van tv aan het pakket. Het kan wel tot 27 oktober duren. Misschien, dat het iets korter zou kunnen worden.

Vreemd genoeg was een eerdere omschakeling van adsl naar vdsl inclusief modem wisseling vlekkeloos verlopen. Dit keer hoefde geen modem gewisseld te worden, maar ging de bandbreedte van 40 naar 50 Mbps. Op het modem was dit al te zien, alleen werkte het niet.

Dit betekent, dat we 17 dagen zonder Internet zitten, terwijl telefonie van Tele2 wel normaal werkt. Ik kan me niet voorstellen, dat dit niet anders kan. Dit betekent een paar weken niet thuiswerken en veel ongemak voor de huisgenoten.

Dit bericht is ingestuurd via een personal hotspot op een iPhone via T-mobile
 
berg_t
Overigens was in de correspondentie over de veranderingen niets te lezen over de tijd dat we geen Internet zouden hebben.
 
cornfed
Ik denk dat er iets anders speelt of ze hebben niet begrepen wat er aan de hand was.
Neem contact op met Tele2 via social media.
Want ik heb nog nooit gehoord dat je dagen zonder internet zit, alleen omdat je tv wilt hebben.
Ik vermoed dat ze 'per ongeluk' je abonnement gecanceld hebben en nu een nieuwe aansluiting aangevraagd hebben.
Die cyclus duurt inderdaad soms twee weken.
Maar daar moet je niet tevreden mee geven en protesteren.
Trap maar flink op de staart van Tele2....
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet bij toevoegen tv dienst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
toevoegen NAS my Ditto Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 9 21 dec 2015
Advertentie