obey-robots.txt
18 December 2018, 12:58
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [74 stemmen]
65% [74 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [39 stemmen]
35% [39 stemmen]

Stemmen: 113
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

Geen internet bij toevoegen tv dienst

berg_t
10 oktober 2015 viel 's middags Internet uit. Uiteraard zocht ik het probleem eerst in de eigen installatie. Niets kunnen vinden. Bellen met de klantenservice wees in 24 minuten uit, dat dit normaal is bij het toevoegen van tv aan het pakket. Het kan wel tot 27 oktober duren. Misschien, dat het iets korter zou kunnen worden.

Vreemd genoeg was een eerdere omschakeling van adsl naar vdsl inclusief modem wisseling vlekkeloos verlopen. Dit keer hoefde geen modem gewisseld te worden, maar ging de bandbreedte van 40 naar 50 Mbps. Op het modem was dit al te zien, alleen werkte het niet.

Dit betekent, dat we 17 dagen zonder Internet zitten, terwijl telefonie van Tele2 wel normaal werkt. Ik kan me niet voorstellen, dat dit niet anders kan. Dit betekent een paar weken niet thuiswerken en veel ongemak voor de huisgenoten.

Dit bericht is ingestuurd via een personal hotspot op een iPhone via T-mobile
 
berg_t
Overigens was in de correspondentie over de veranderingen niets te lezen over de tijd dat we geen Internet zouden hebben.
 
cornfed
Ik denk dat er iets anders speelt of ze hebben niet begrepen wat er aan de hand was.
Neem contact op met Tele2 via social media.
Want ik heb nog nooit gehoord dat je dagen zonder internet zit, alleen omdat je tv wilt hebben.
Ik vermoed dat ze 'per ongeluk' je abonnement gecanceld hebben en nu een nieuwe aansluiting aangevraagd hebben.
Die cyclus duurt inderdaad soms twee weken.
Maar daar moet je niet tevreden mee geven en protesteren.
Trap maar flink op de staart van Tele2....
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet bij toevoegen tv dienst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket 2 22 november 2018, 22:12
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 2 13 september 2017, 13:02
Internet ineens te traag voor tv Snelheid 2 09 januari 2016, 18:13
Savonds traag internet Snelheid 8 04 januari 2016, 17:45
toevoegen NAS my Ditto Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 9 21 december 2015, 20:22
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| administrator 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

10 april 2017, 11:29
wie kan mij uitleggen waar ik op mijn IPhone 5 de sms instellingen kan vinden?

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?