obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
oude bewoner afgesloten van kabel tv ?
android
Hoi ik ben verhuist en woon nu in een flatje.
De vorige bewoner is door ziggo afgesloten van kabel tv en nu heb ik dus geen tv signaal in mijn huis.
Ik heb mijn tele 2 alles in 1 overgezet naar mijn nieuwe adres die ik volgende week kan gebruiken, nu is mijn vraag zal dit problemen geven met mijn alles in 1 pakket ?
Ik heb ziggo al gebeld maar die willen 60 euro aansluit kosten op mijn rekening brengen, en dit wil ik natuurlijk niet omdat het de schuld is van de oude bewoner en niet de mijne.



M.v.g. Android
 
kobus1960
De nutsvoorzieningen horen in principe aanwezig te zijn in de woning, en die zijn er.
Signaal erop is een ander verhaal, daar is de bewoner voor verantwoordelijk.
m.a.w. Is de vorige bewoner afgesloten van Ziggo en wil jij dat weer wel, zijn dat jouw kosten.
Het is geen beletsel voor Tele2 totaal, gaat immers via de telefoonlijn.
Zoek wel even uit of die telefoonlijn werkt via de KPN, zodat Tele2 deze lijn over kan nemen.
Kom je te laat achter het feit dat de lijn niet oke is, dan schuiven die 2 partijen elkaar de schuld toe.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Tele2 werkt via de telefoon en Ziggo via de kabel.
Zou niet weten hoe dat zich bijten kan. Je hoeft je geen zorgen te maken.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
android
Kobus bedankt.
Zal de telefoonlijn na laten kijken.
Gewijzigd door android op 12 januari 2010, 14:16
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'oude bewoner afgesloten van kabel tv ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
hele oude modem vervangen door een oude modem? Algemeen : 5 26 mei 2015
Amino A132 + oude stereo Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 19 jun 2014
scart naar din? kabel Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 16 jun 2014
Wordt de Comtrend CT-6373 nog uitgeleverd met oude firmware? Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 3 12 aug 2013
Internet verbinding met kabel Algemeen : 4 19 jan 2013
Advertentie