obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
scart naar din? kabel
whiteblues
De verbinding van mijn loewe mimo 32 tv met de tele2 decoder middels de meegeleverde scart to din? kabel levert een beduidend minder goed beeld op, dan ik gewend was met een kpn decoder verbonden met een highend scart to scartkabel .

Het kan aan twee dingen liggen; de beeldkwaliteit via de decoder van tele2 is gewoon minder dan dezelfde configuratie met een kpn decoder; of de standaard tele2 scart to din?kabel gooit roet in het eten.

Wie weet een oplossing; op het net kon ik geen "highend" alternatieve kabel vinden ipv de standaard scart to din? kabel.
Wat is overigens de juiste benaming voor de tele2 scart to din? kabel?:)
met een groet. whiteblues.
 
cornfed
Definieer "...kabel levert een beduidend minder goed beeld op...".
Wat is dan slechter?

De kabel is een speciale kabel voor Amino decoders.
Je kan ze apart kopen in diverse webshops of verkrijgbaar bij Tele2.
Google maar op amino scart kabel
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
whiteblues
bedankt voor je antwoord. met de animo kabel aan de tele2decoder is het beeld duidelijk minder scherp;de mimo 32 loewe tv biedt bij een goed signaal bron een gestoken beeld met name bij uitzendingen van brt vrt arte. sluit ik een goede dvd speler aan denon dvd 3910 met een goede ixos kabel, dan is het beeld uitermate mooi.
 
cornfed
Ik betwijfel of een andere kabel veel verbetering gaat brengen.
Al die Amino kabels zijn vrijwel gelijk aan elkaar.

De Tele2 TV streams hebben een zware compressie en daardoor missen ze veel beeldinformatie.
Wellicht dat dit verklaart waarom je beeld niet zo best is.
Probeer eens bij een andere TV via HDMI te verbinden en controleer of daar enige verbetering in zit.
Als je een ' platte ' TV hebt, tenminste. Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'scart naar din? kabel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
ddns Synology nas verwijst naar pagina Davolink modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 10 21 feb 2014
Over naar Online.nl Algemeen : 3 12 nov 2013
Dit heeft Tele2 beter uitgelegd naar de klant Grappig : 1 14 mrt 2013
Advertentie