Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
HD Recorder blijft hangen op LOADING...
|
|
Lokomokipkachelfoon |
Geplaatst op 23 February 2010, 23:28
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 07 Jan 2008 |
Blijkt dus waarschijnlijk dat de problemen niet veroorzaakt worden door niet goed functionerende software want dan had ie het bij mij ook niet gedaan.... Om nu gelijk een misverstand uit de wereld te helpen.... Het is met de recorder mogelijk om de ene zender op te nemen en tegelijkertijd een andere zender te kijken.. Hierover was nogal wat onduidelijkheid, zelfs bij de Tele2-medewerkers |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 24 February 2010, 10:45
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste forumleden, Het is voor mijn collega's op dit moment de hoogste prioriteit om dit probleem op te lossen! Dit is overigens niet te wijten aan een merk/type toestel of een 'kapotte' decoder. Ik hoop jullie hier snel meer over te kunnen berichten! Het is correct dat er half maart een update van de software komt. Met vriendelijke groet, Danielle |
|
|
DarkRaverrr |
Geplaatst op 26 February 2010, 15:42
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 20 Feb 2010 |
Persoonlijk vind ik de schoonheidsfoutjes en mogelijk een iets mindere kwaliteit momenteel niet echt belangrijk. Ik denk dat het beter zou zijn als ze iedereen op het Loading... probleem zetten voor alle mensen, waaronder ik, die helemaal geen tv kunnen kijken. |
|
|
aartsnikkelbaard |
Geplaatst op 27 February 2010, 21:42
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 27 Feb 2010 |
Zelfde probleem hier. Hopelijk is de software update half maart de oplossing. Moet wel voor de zoveelste keer de service lijn bellen. Dit keer om er voor te zorgen dat ik niet betaal voor deze periode. Ze zijn erg behulpzaam moet ik zeggen maar na het eerst vergeten op te sturen van het hele pakket en vervolgens ook nog de afstandbediening beginnen de slordigheden me een beetje te vervelen. |
|
|
DarkRaverrr |
Geplaatst op 05 March 2010, 16:46
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 20 Feb 2010 |
Ik heb 2 weken geleden al geprobeerd om een nieuwe decoder te krijgen omdat ik had gelezen dat bij iemand het loading probleem was opgelost nadat hij een nieuwe decoder had gekregen. Maar nee die krijg ik niet want dat deden ze alleen in het begin (als ze mijn decoder optijd hadden geleverd was ik ook in het begin geweest maarja) Iniedergeval las ik vandaar weer iets op het TROS Radar forum (ik heb het berichtje van Danielle van Tele2 hieronder staan) waardoor ik ben gaan bellen maar zelfs nadat ik boos werdt kreeg ik nog geen nieuwe decoder. Hopelijk lukt dit wel via Danielle in wordt mijn probleem opgelost. Even geen tv is oke maar ik wordt een beetje ongeduldig Beste Im en Darkraver, Jullie hebben beide last van het loading probleem. Dit zou aan twee dingen kunnen liggen: 1. Het ligt aan de randapparatuur (modem) deze kan dan gereset worden, zodat het loadingprobleem opgelost zou moeten worden. 2. Het ligt aan de setup box (decoder). Wanneer het aan de setupbox blijkt te liggen - als resetten van de randapparatuur dus niet werkt - dan wordt er een nieuwe setup box door ons toegestuurd. In jullie geval is dit zo en graag willen wij jullie zo snel mogelijk een nieuwe setup box toesturen. Van Im heb ik de adresgegevens, van Darkraver nog niet. Zou je deze alsjeblieft naar mij toe willen sturen. Mijn e-mailadres is danielle@tele2.com Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 Edit: Vandaag contact gehad met het hoofdkantoor en ik krijg zo spoedig mogelijk een nieuwe decoder thuis gestuurd! En op 18 maart gaan ze 's nachts de update installeren en zouden alle andere problemen verholpen moeten zijn. Gewijzigd door DarkRaverrr op 06 March 2010, 11:07 |
|
|
Dennie84 |
Geplaatst op 06 March 2010, 18:30
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 15 Feb 2010 |
Ook ik werd vandaag eindelijk na 2 weken wachten teruggebeld. En het ligt toch wel aan de decoder (wat ik 2 weken geleden ook al verwachten maar geen nieuwe kreeg). Ze sturen hem zo spoedig mogelijk op. Dus als je ook met het LOADING probleem zit, vraag dan een nieuwe aan. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 07 March 2010, 10:12
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Even een EDIT antwoord van Danielle in een nieuwe post gezet Beste Im en Darkraver, Jullie hebben beide last van het loading probleem. Dit zou aan twee dingen kunnen liggen: 1. Het ligt aan de randapparatuur (modem) deze kan dan gereset worden, zodat het loadingprobleem opgelost zou moeten worden. 2. Het ligt aan de setup box (decoder). Wanneer het aan de setupbox blijkt te liggen - als resetten van de randapparatuur dus niet werkt - dan wordt er een nieuwe setup box door ons toegestuurd. In jullie geval is dit zo en graag willen wij jullie zo snel mogelijk een nieuwe setup box toesturen. Van Im heb ik de adresgegevens, van Darkraver nog niet. Zou je deze alsjeblieft naar mij toe willen sturen. Mijn e-mailadres is danielle@tele2.com Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
DarkRaverrr |
Geplaatst op 09 March 2010, 15:21
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 20 Feb 2010 |
Vandaag de nieuewe decoder van Tele2 binnen gekregen en.... IK KAN EINDELIJK WEER TV KIJKEN!! Jahoeeee Dus voor iedereen met het loading probleem.. een nieuwe decoder is de oplossing! Stuur je gegeven zo snel mogelijk naar Danielle en dan zal het vast goedkomen!
Gewijzigd door DarkRaverrr op 09 March 2010, 15:22 |
|
|
peter van ingen |
Geplaatst op 09 March 2010, 15:51
|
Activiteit Berichten: 17 Lid sinds: 15 Feb 2010 |
hier ook.. probleem opgelost, nieuwe decoder ontvangen en binnen 5 minuten beeld, dus de oude ( samsung ) decoder maar voor slaapkamer gaan gebruiken. bedankt tele2 wel een hele verbetering met het oude menu en beeld |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 10 March 2010, 10:07
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Darkraver en Peter van Ingen, Ik ben blij te lezen dat jullie TV weer naar behoren werkt na het aansluiten van een nieuwe decoder. Andere klanten die hetzelfde probleem ondervinden: 'decoder komt niet verder dan loading' raad ik aan eerst de randapparatuur te resetten en wanneer dit niet werkt contact op te nemen met de klantenservice over het loading probleem. Mijn collega's zijn te bereiken op 0900-2411602 (lokaal tarief). Wel wil ik graag benadrukken dat dit niet met de problemen met hapering en wegvallen van beeld en geluid te maken heeft. Dit wordt verholpen met de software-update die op 16 tot en met 18 maart zal plaatsvinden. Ik hoop jullie zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD Recorder blijft hangen op LOADING...', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Eigen DVD recorder aansluiten | Storing | : 4 | 14 Nov 2013 |
Aansluiting harddisk Recorder met versterker | Algemeen | : 2 | 23 Dec 2012 |
HD recorder naar PC | TV diensten | : 12 | 07 Oct 2012 |
tele2 hd recorder is een slecht apparaat | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 9 | 08 Sep 2012 |
Hangen websites regio Leiden | Storing | : 2 | 13 Jun 2012 |
Advertentie