obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
HD Recorder blijft hangen op LOADING...
Alehandro
Hoi,

Heb sinds donderdag mijn HD Recorder binnen. Ik kan hem echter nog steeds niet opstarten. Ik heb de afstandbediening gezynchroniseerd met de TV, dat ging goed. Daarna kreeg ik het beeld LOADING... en die heb ik al drie dagen. Heb van alles geprobeerd, restarten, resetten, modem resetten, LAN1, LAN2, HDMI, SCART - niks, ik zie nog steeds LOADING...
Heb contact opgenomen met TELE2 maar ze kunnen mij niet helpen. Het is doorgegeven aan het hoofdkantoor maar hun werken natuurlijk niet op zondag. Dus zit ik hier zonder TV al drie dagen. Iemand suggesties???
 
Plompie
Wat bedoel je met "resetten"? Helemaal spanning loos, zeg maar alle stekkers eruit? Als je dat nog niet hebt gedaan kan je dat proberen voor +/- 10 min. Dan eerst modem onder stroom, als DSL ed allemaal ok zijn nog eens +/- 5 min wachten. Dan HD Recorder onder spanning en kijken wat er gebeurd.

Er kan namelijk een verschil zijn tussen schakelaar aan/uit zetten en helemaal spanning loos maken via stekkers uit stopcontact.

Succes.
 
Alehandro
Hey Plompie,
Dank je wel voor je reactie. Ik heb inderdaad alle stekkers eruit gedaan, want er zitten namelijk geen schakelaars op modem en de HD Recorder. Maar ik ga het voor zoveelste keer opnieuw proberen. De HD Recorder blijkt stuk te zijn, want er gebeurd echt helemaal niks. De blauwe lampje knippert af en toe en LOADING... scherm valt af en toe weg maar dan komt ie weer. Ik wil TV kijken!!! Smile
 
cornfed
Zal wel een DOA zijn...(Dead On Arrival)

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jessie
Heb je toevallig nog je oude decoder aan je modem hangen?

Dit had ik namelijk wel en kreeg toen ook de melding ''loading'' en waar
die dus ook op bleef hangen.
 
thomazz2408
Ik heb zelf dit probleem ook gehad. Gebruik je toevallig homeplugs (internet door het stopcontact)?
Om het probleem op te lossen kan het helpen om je decoder direct met een ethernet kabel aan de modem aan te sluiten, dan de decoder aan te zetten en even wachten. Vervolgens, als je met de afstandsbediening de decoder uit kan zetten, weer op de oude plek bij de tv neerzetten. Dan zou Loading... weg moeten zijn en kun je inloggen.
Succes ermee!
Gewijzigd door thomazz2408 op 14 februari 2010, 22:49
 
Dennie84
Hier hetzelfde probleem!!!

Iemand al een oplossing???
 
michelanna
ben ookal drie uur bezig
heb gebeld en volgens de klantenservice komt het omdat zoveel mensen tegelijk bezig zijn
ik vind dat onzin en heb dat ook gezegd vind het stom dat ze dat niet even melden
dat hadden ze toch kunnen voorzien ik moest maar tot morgen wachten en als hij het dan nog niet deed moest ik maar weer bellen
 
michelanna
Frowndaar word je toch gek van
 
michelanna
tja ik heb nog upc maar we zijn wel in de maling genomen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD Recorder blijft hangen op LOADING...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eigen DVD recorder aansluiten Storing : 4 14 nov 2013
Aansluiting harddisk Recorder met versterker Algemeen : 2 23 dec 2012
HD recorder naar PC TV diensten : 12 07 okt 2012
tele2 hd recorder is een slecht apparaat Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 9 09 sep 2012
Hangen websites regio Leiden Storing : 2 13 jun 2012
Advertentie