obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Tele 2 emailadressen uitgeschakeld?
Hoflaar
Sinds 5 februari zijn de tele2 emailadressen van mijn partner en mij niet meer op te halen (De tele2 mailadressen van onze zonen werken nog wel). Via Outlook Express krijgen wij de melding; "Access to this account is disabled" en bij de webmail van tele2 krijgen wij de melding; Toegang tot dit account is uitgeschakeld. Op zaterdag 6/2 jl. voor de 1e maal contact gezocht met de Klantenservice van Tele2, daar werd ons verteld dat onze adressen niet bestonden, men kon ons niet verder helpen of wij maandag contact wilde opnemen met een medewerker van Tele2 compleet, want met dat pakket internetten en bellen.

Maandag 8/2 contact gezocht met de bewuste afdeling en ook daar hetzelfde verhaal dat onze adressen onbekend waren. Als ik haar confronteer met het feit dat wij ruim 8 jaar deze adressen in gebruik hebben gehad, reageert zij min of meer geirriteerd door mijn vasthoudenheid, met als ik ze niet kan vinden dan kan ik ze niet vinden en kan ik u niet verder helpen. Later bel ik weer en krijg ik een ander te spreken die mij wel het gevoel geeft dat er begrip is en de zaak wordt voorgelegd aan de TD. Wij worden teruggebeld, zodra zij eruit zijn. Na een paar dagen zonder reactie op woendag 10/2 toch maar weer contact gezocht en ook daar komt men met dezelfde mededeling. Omdat ik daar geen genoegen mee neem wordt de zaak uitbesteed aan de afdeling I ops van het hoofdkantoor van Tele2? Binnen 5 dagen zouden wij gebeld worden.

Afgelopen donderdag 18/2 maar weer de stoute schoenen aangetrokken en het hoofdkantoor gebeld. Telefoniste weet niet van het bestaan van deze afdeling en zet mij weer door naar Tele2 compleet. Wederom krijg ik hetzelfde verhaal te horen, uiteindelijk wordt de zaak voor de 2e maal voorgelegd bij I ops met wederom de mededeling dat wij teruggebeld worden. Gek maar daar heb ik na 2 beloftes geen vertrouwen meer in? Weet iemand raad?

m.vr.gr. Hoflaar

Melding scherm;Tele2 Webmail Login


Als u nog geen e-mail adres heeft van Tele2, maar wel een abonnement heeft bij ons, belt u dan met Customer Service via 0900-2411602. Als u nog geen abonnement heeft bij Tele2, bezoekt u dan onze website www.tele2.nl. Hier vindt u al onze aanbiedingen en kunt u direct een bestelling plaatsen


Toegang tot dit account is uitgeschakeld
E-mailadres:..........@tele2.nl

Onthoud mijn e-mailadres
Wachtwoord:********
 
kobus1960
Deze melding is eerder gedaan, lijkt erop................
Let op! Phising mail probeert uw gegevens te stelen
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
dkawa
Goedenavond

Ik zou graag willen weten of dit probleem inmiddels opgelost is.

Ik ben er vandaag namelijk achtergekomen dat ook 1 van mijn 3 emailadressen niet meer actief is. Waarom kan de KS van Tele2 niet vertellen. Het deblokkeren heeft vandaag niet geholpen. Nu wordt het doorgestuurd naar de TD maar krijg pas volgende week een telefoontje (hopelijk)

Dus kan ik het zelf opgelost krijgen? Zo ja, dan zou ik heel graag willen weten hoe ik dit opgelost krijg.

fijne avond
 
kobus1960
Dit topic is op 20-02-2010 gestart en net zo snel ten einde gekomen,
dus totaal niet meer actueel. De topicstarter heeft na die datum ook
niet meer gereageerd. Dus hoe of wat het verder gedaan heeft, geen idee.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Helemaal mee eens, ik gebruik Gmail al een paar jaar.
Prima, alles online, erg makkelijk bij gedoe met je pc ook.
Zeer veel mogelijkheden, ook qua documenten enz enz enz
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
dkawa
Bedankt voor de replies, maar ik betaal elke maand op tijd mijn abbonement. Dus Tele2 is verplicht om dit voor mij op te lossen. Mijn hoofdemailadres en het emailadres van mijn vrouw werkt prima, maar mijn alias is zomaar gedisabled. Waarom? Weet niemand..

Ik ben hier best wel boos over en ga morgenochtend meteen aan de bel hangen.

wordt vervolgd....
 
kobus1960
Heb net even de Tele2 site uit zitten spitten, maar ik kom niet verder dan 1 email
adres in de specificaties. Heb je ook een link waarin staat dat je recht op meer hebt?
Ik had/heb er als ex Tele2 klant ook 2 hoor, maar het staat nergens meer.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jpt
ook ik heb (nog steed)meerdere mail accounts bij tele2 ben daar sinds december weg.

dit schrijft de virtuele assistent hier over.

Tele2 zegt:Welkom terug. Je kunt op je Tele2 account tot vier extra e-mailadressen aanvragen (hier zijn geen extra kosten aan verbonden). Mijn collega's kunnen de extra e-mailadressen voor je activeren. Welk extra e-mailadres wil je aanvragen?

inderdaad is er hierover op de site van tele2 verder totaal niets te vinden!

grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
dkawa
idd, ik ben het nu echt spuugzat. had afgelopen maandag gebeld, vandaag ook weer en het enige wat zij kunnen melden is; u wordt asap teruggebeld.

Nou daar ben je dan mee geholpen.

Echt niet normaal hoor dat ze zomaar een emailadres kunnen uitzetten.
 
kobus1960
MITS, die vermiste extra Email adressen ergens in de voorwaarden cq contract staan.
Kan je dit niet vinden, velies je dit glansrijk. Hou daar even rekening mee.Cool
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele 2 emailadressen uitgeschakeld?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Advertentie