Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
Terugvorderen Abbonements kosten
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 27 March 2010, 18:11
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Heb je een Davolink DV2020, dan is het modem geschikt voor 20 Mb.
Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
DJVerweij |
Geplaatst op 27 March 2010, 19:24
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 11 Mar 2010 |
Hoi, ik heb een Davolink 201AMR. Verder zie ik geen typeaanduiding 2020 oid ? Heb ik ook een verkeerd modem ? Deze staat hier denk ik een jaar of 6-7. Hoor graag nog even van je. Gr. Danny |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 27 March 2010, 19:25
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Lid Bieshaar had een oud Zonnet abo. Als je upgrade naar een nieuw abo, krijg je automatisch een Davolink. |
|
|
DJVerweij |
Geplaatst op 27 March 2010, 19:30
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 11 Mar 2010 |
oké dus een Davolink is altijd een 20MB modem ? want ik ben ook een oud zonnetklant en heb volgens mij nooit een ander modem ontvangen. anders bel ik wel even met de helpdesk oid. Danny Gewijzigd door DJVerweij op 27 March 2010, 19:37 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 27 March 2010, 21:46
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Ja. een DV201AMR is zeker geschikt voor 20Mb, ik heb nog zo'n orgel liggen hier. Jaar of 4 gebruikt, werkte prima. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 30 March 2010, 14:03
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Bieshaar, Je klacht over het oude modem en problemen met de TV heb ik in behandeling genomen. Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik kom zo snel mogelijk met een antwoord en oplossing bij je terug. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 31 March 2010, 14:42
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Vicom, Ik heb begrepen, zoals je ook op het forum meldt, dat je mijn collega hebt gesproken. Het is geen probleem het TV-gedeelte op te zeggen omdat dit bij jou helaas niet naar behoren blijkt te werken. We zijn nog bezig met het maken van een verrekening en je wordt deze week teruggebeld over de definitieve berekening van de vergoeding. Indien ik je verder nog van dienst kan zijn dan hoor ik dit graag en kun je mij een PB sturen. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
oene43 |
Geplaatst op 08 July 2010, 18:15
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 01 Feb 2010 |
Heb na 2 maanden "geduld" en paar telefoontjes met de helpdesk eergisteren wederom contact met de helpdesk opgenomen. Laatste keer met een medewerker aldaar afgesproken dat als het probleem van haperend en stilstaand beeld niet op was gelost ik van het contract af wilde. Geen probleem werd mij verteld en er zou een notitie van gemaakt worden. Dus eergisteren weer contact opgenomen omdat het probleem nog niet was verholpen. Nu wisten ze echter niks van de gemaakte afspraak en medewerker nr. 3 die ik aan de telefoon kreeg kon helemaal niet zien dat ik ooit over problemen gebeld had. Maar ik kon wel van het contract af als ik maar even 400 Euro wilde betalen. Dan was het geen probleem. Pffff. Tele2 levert iets waarvan de kwaliteit zwaar K*T is en blijven ondanks dat zij dit weten reclame maken over hun "super"pakket. Vandaag geprobeerd helpdesk te bellen want het is weer zwaar K*T zoals normaal. Helpdesk tot 22.00 bereikbaar staat op hun site. Wat denk je? Ik bel om 18.00 uur en ze zijn gesloten. Ik ben nu van plan het hoger op te zoeken want kan met dat hele Tele2 niks afspreken. Meer mensen met dezelfde ervaring die het ook helemaal met hun hebben gehad en verdere actie overwegen? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 08 July 2010, 23:37
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Lees even de mededelingen van Tele2 Webcare door, daar staat ook te lezen dat je wel degelijk van je abbo af kan. Mededelingen Tele2 Webcare Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
oene43 |
Geplaatst op 09 July 2010, 13:43
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 01 Feb 2010 |
Dat had ik dus ook gelezen en was mij ook toegezegd, maar schijnt nu dus ineens niet te kunnen. Zelfs dat ik met klachten gebeld heb was niet geregistreerd aldus de betreffende Tele2 medewerker. En dat terwijl degene die mij met hem had doorverbonden deze telefoongesprekken wel kon traceren. Kon die vent bijna door de telefoon trekken. Inmiddels is mijn maand opzegtermijn dus al lang verstreken. Zonet wederom met de klantenservice gebeld maar ze zijn weer gesloten. En dat op vrijdagmiddag om 14.45. Wat een "service". Gewijzigd door oene43 op 09 July 2010, 13:48 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Terugvorderen Abbonements kosten', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Laptop actie en kosten na 24 maanden.... | Klacht over Tele2 | : 5 | 05 Mar 2011 |
hogere kosten na upgrade. | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 3 | 30 Dec 2010 |
OPSTAPPEN zonder KOSTEN | Algemeen | : 2 | 28 Aug 2010 |
kosten n.a.v. opzegtermijn KPN | Algemeen | : 2 | 24 Mar 2009 |
Advertentie