obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Terugvorderen Abbonements kosten
jayjedi
Hoi allemaal,

aangezien Tele2 de mensen met de nieuwe decoders als testers zien en wij wel met zijn allen moeten betalen voor een product wat niet werkt, lijkt het mij niet meer dan normaal dat wij niets zouden hoeven te betalen.

Er staat ook iets over in het wetboek :

Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189)

[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]

U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat


Dus de kleine lettertjes kunnen we ter discussie stellen denk ik...

Gr
Jay
Gewijzigd door jayjedi op 11 maart 2010, 11:59
 
kobus1960
Mooie topicstart!! Cool
Ik maak van dit topic een sticky, blijft ie een beetje "bovenaan".
Is nu, en zal (hopelijk niet) na de 18e zeer relevant kunnen gaan worden.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Natuurlijk hebben de klanten recht op een compensatie van de abonnementskosten die nu geen tv kunnen kijken.
De verantwoordelijkheid ligt volledig bij Tele2.
Zij moeten zorgen voor een goed functionerende dienst.

Je kan vragen aan de helpdesk of via Danielle of je je geld terug kan krijgen over de periode dat er geen tv is.
Hoe Tele2 daar op zal reageren (kostenpost) weet ik niet.

Het abonnementsgeld zelf terug laten storten (storneren) zorgt echter voor meer problemen.
Je komt dan in het incasso traject terecht.
Dan moet je ook nog aan de slag om die automatische procedure te stoppen.
Gewijzigd door cornfed op 11 maart 2010, 12:34
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Frans1954
Het zou idd mooi zijn geld terug of ontbinding van het contract.

Aandacht geven in het progamma Kassa kan altijd nog als Tele2 niet over de brug komt.Pfft

Zoniet zal dit veel klanten kosten,al een maand geen hd tv we wachten af of danielle reageert Frown

Minimaal eredivisie live terug of gratis als tegemoetkoming van de (geleden) start problemen.Wink
 
cornfed
Als tijdens de tv uitval er wel internet en telefonie was, kan je niet verwachten dat alles gratis wordt.
Je abonnementsprijs bestaat uit een internet gedeelte, telefonie gedeelte en een tv gedeelte.

Sowieso moet je er zelf naar vragen.
Ik verwacht geen 'collectieve regeling' van Tele2.
Want dan zal iedereen melden dat hij niet kan kijken en geld terug willen hebben.
En niet iedereen heeft problemen met het tv kijken.

Ervaringen uit het verleden suggereren dat Tele2 een korting zal geven op het abonnementsgeld.
Gewijzigd door cornfed op 11 maart 2010, 17:59
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
En aanvullende, Kassa én Radar verdiepen zich hierin, echter Tele2 heeft zich
goed ingedekt in de kleine lettertjes (welke door 80 % niet gelezen worden).

Edit; In deze is er nog wel een weg om beklag te doen in deze, zie dit artikel.
http://www.broadcastmagazine.nl/index...&Itemid=97
Gewijzigd door kobus1960 op 11 maart 2010, 18:43
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
mistermood
Krom is het allemaal.
Ik had eerst de oude decoders en dan nu een nieuwe jaar contract voor de nieuwe decoder.
De eerste 3 maanden krijg je korting 29,95 ipv 39,95 ?!
Met HD pakket erbij en uitzending gemist 5 euro extra.
Nu heb ik dus 30 euro korting gehad als je het zo bekijkt.
Maar.. vervolgens betaal je wel opnieuw 30 euro administratie kosten.
Oftewel dag 30 euro korting!
5 euro betalen voor dat extra pakket..
HD zenders werken pas met de update van der week, dus die hebben we/ik nog helemaal niet!
Uitzending gemist... ieder andere klant met oude decoder krijgt dit GRATIS.
Tot when krijgen andere klanten zonder nieuwe decoder dit gratis?
Waar en waarom betaal ik dan nu eigelijk extra?
Daarnaast had ik tot op heden (met de nieuwe decoders) een hogere download snelheid op internet.
Dus ook dit blijft door de nieuwe decoders in gebreken, in mijn ogen.
 
kobus1960
Heel vervelend allemaal, maar toch een kwestie van rekenen en de kleine letters lezen.
En dan kom je tot de conclusie dat je helemaal niets wijzer wordt tot nu toe.
Tele2 geeft net als andere providers, geen € weg!!
Hopelijk de komende dagen, na de update.
Gewijzigd door kobus1960 op 15 maart 2010, 11:03
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leeg

Quote

kobus1960 schreef:
Heel vervelend allemaal, maar toch een kwestie van rekenen en de kleine letters lezen.
En dan kom je tot de conclusie dat je helemaal niets wijzer wordt tot nu toe.
Tele2 geeft net als andere providers, geen € weg!!
Hopelijk de komende dagen, na de update.

Als je beld met tele2 en ze het verhaal uitlegt over het feit dat je die kosten niet wilt betalen omdat je al klant was begrijpen ze dat wel.
in mijn geval is het netjes terugbetaald.
 
me_good29
In mijn geval heb ik ook geld terug gekregen van tele2.Bel met helpdesk daar kunnen ze je helpen.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Terugvorderen Abbonements kosten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Laptop actie en kosten na 24 maanden.... Klacht over Tele2 : 5 05 mrt 2011
hogere kosten na upgrade. Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 30 dec 2010
OPSTAPPEN zonder KOSTEN Algemeen : 2 28 aug 2010
kosten n.a.v. opzegtermijn KPN Algemeen : 2 24 mrt 2009