Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Klantenservice?!
jayjedi
Hoi allemaal,

Ik was het eerst niet van plan om hetgene wat ik heb meegemaakt met Tele2 hier neer te zetten, maar de maat is vol. Zie hieronder mijn relaas van het afgelopen jaar…

In september 2007 zijn mijn vriendin en ik gaan samenwonen en we moesten dus alles opnieuw aanvragen aan gezien we een nieuwe woning betrokken. Ik had al lang ervaring met tele2 internet en telefonie en was er erg te spreken over. Nooit had tele2 mij in de steek gelaten. In 3 a 4 jaar tijd hooguit een half uurtje eruit gelegen. Das erg goed!!! Dus de keuze was snel gemaakt. Wij hebben dus in september 2007 de keuze gemaakt voor tele2 internet en kregen een laptop kado! En zoals verwacht geen enkel probleem what so ever!

In mei 2009 hebben we een huis gekocht in een andere stad, en hier was UPC niet vertegenwoordigd qua Digitale TV. Iets wat we wel hadden. Wat we jammer vonden aangezien dat product erg goed was. Aangezien onze ervaringen met Tele2 die positief waren, hebben we besloten om TV te nemen van Tele2.

We kregen alles vrij snel binnen en het aansluiten liep voorspoedig. Maar….de ellende begon. Haperend beeld. Erg trage menu’s. Een programma was niet te kijken. Tele2 gebeld en ze zouden kijken en doormeten. Twee dagen daarna nog steeds hetzelfde. Weer gebeld. Ze zeiden dat het lag aan de wandcontactdoos (WCD) en die moest IK losmaken en de draadjes schoonmaken?!?!?! Ik vroeg eerst of ze wel lekker waren, maar ze was bloedserieus. Zo gezegd zo gedaan, en even leek het erop dat het goed was. Maar dat was ijdele hoop. TV sloeg vast. Haperend beeld enz enz. Ik kon al meer als een maand niet normaal TV kijken en heb dus kabel TV moeten aanschaffen á €150,- euro per jaar. Weer gebeld. Tja ze leefde ontzettend met me mee en zouden het doorspelen aan de technische dienst. Ik werd een tijdje later teruggebeld, en ze dachten dat het aan de bekabeling lag vanuit de straat naar het huis. Ze konden een monteur sturen maar als bleek dat de fout niet bij hen lag koste het me €80,- euro?!?!?! Het lef!! Ik was zo boos dat ik opgehangen heb.

Nu was het geval dat mijn vrouw en ik een auto-ongeluk kregen en dus even wat anders aan ons hoofd hadden, en daardoor de boel even zo gelaten hebben. Maar in november 2009 ben ik weer in de telefoon geklommen. Nu heb ik zelf ooit bij UPC gewerkt dus ik wist dat de klant verantwoordelijk was voor de bekabeling tussen decoder en WCD. En de provider voor alles daarachter. Weer gebeld. Verhaal verteld en ja hoor werd weer doorverbonden met de TD. Deze hebben nogmaals weer alles doorgemeten, en zeiden we gaan wat dingen veranderen en morgen zou het goed moeten zijn. Nou bleek dit inderdaad het geval te zijn. We waren er blij mee….maar dat was van korte duur. Na een week was het weer hommeles. En weer in de telefoon geklommen… Ik was zo boos en zei dat ik op wilde zeggen. Dat kon natuurlijk niet. Ik had al wat dingen gelezen over de nieuwe digitale decoder en hoorde ook dat deze een hoop problemen zou moeten oplossen. Dus ik zei doe me dan die nieuwe decoder maar! Nou toen hadden ze het lef om het volgende te melden :

“Nou dat kan niet meneer. U heeft een laptop abonnement en dan moet u eerst de laptop af betalen!”

Dat vertelde ze me dus in december 2009 januari 2010… dik twee jaar na dat ik dat abonnement had afgesloten voor twee jaar. En gezien de historie ook niet erg netjes. Ik was erg boos en heb opgehangen.

Ik ben in de pen geklommen en heb alles in een brief geschreven en deze aan Tele2, Radar en Consumentenbond gestuurd. Ik moest wel erg lachen ik werd in drie dagen welgeteld 6 keer door verschillende mensen binnen Tele2 gebeld. Ik heb een korting gekregen en ik kreeg de nieuwe decoder thuisgestuurd.

Eind goed al goed dacht ik…Niks is minder waar. Alles lijkt zich van voor naar achter te gaan herhalen. Tele2 is niet capabel om digitale TV op een normale manier te leveren. De communicatie onderling is een ramp. De callcentre medewerkers zijn netjes en correct maar totaal geen enkele kennis van zaken.

Ik ben het beu. Kots en kots beu. OF ze zorgen binnen nu en een week dat het in orde is. Of ik ga alsnog Radar en de consumentenbond een GO geven. Want ook Danielle, die mij vroeg een PB te sturen afgelopen donderdag, blijkt niets te kunnen doen gezien het feit dat ik daarover nog geen enkele reactie heb vanuit Tele2 zelf. Waaruit blijkt dat ook Danielle geen uitkomst meer kan bieden.

Gr
Jay

Tele2 Webcare
Beste Jayjedi,

Er is een lijntest uitgevoerd en de lijnen blijken perfect. Nadat dit donderdag is geconstateerd heeft mijn collega van de Technische Dienst hier geprobeerd contact met je op te nemen en je voicemail ingesproken, omdat hij je niet kon bereiken. Ik vind het vervelend je niet anders te kunnen berichten dat we op dit moment bezig zijn het probleem te traceren. Jouw case is in behandeling bij onze netwerkafdeling om te achterhalen waar dit probleem vandaan komt. Ik heb mijn collega gevraagd nogmaals contact met je op te laten nemen hierover.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

jayjedi
Voicemail??? Nou we hebben niks ontvangen. Ik zal je mijn goede nummers mailen in een PB.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice?!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 : 3 20 Feb 2016
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 : 4 08 Sep 2015
Klacht klantenservice Algemeen : 4 28 Oct 2013
Zeer Slechte Klantenservice Klacht over Tele2 : 2 30 Aug 2012
wachttijden klantenservice Algemeen : 2 06 Dec 2011
Advertentie