Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
ADSL Supers 20Mbit
pvdp1
Ik snap jullie verhaal wel, maar begrijp dan dat ik niet en mijn computer niet, iets van tcp optimizer terug kan vinden in de computer. Er is geen bestand met tcpoptimizer of het is iig onvindbaar. Dus hoe nu verder om tcpoptimizer eruit te gooien. De computer is werkelijk waardeloos geworden na de installatie van dit programma. Nog even van net met speedtest;download 816 kbps, was altijd rond 12500 kbps, upload 83 was rond 800 en ping 663, was rond de 85. Maar wat heb ik aan pingShock

Wout

Bill schreef:
In de map waar je tcp optimizer hebt staan, is automatisch het bestand sg_backup_2007-06-15-1458.spg gezet. Het vetgedrukte zal bij jou een andere datum zijn.

Open nu tcp optimizer en kies file, restore backed up settings.

Overigens wil het tijdstip waarop je je modem reset ook bepalend zijn voor de snelheid die je krijgt van de centrale. Daardoor kunnen 'verbeteringen' teniet gedaan worden.

Zoek op sg_backup_*.* of *.spg

pvdp1
180153742
Mijn snelheid blijft een ramp na het uitvoeren van TCP optimizer. Hoe kunnen mensen aanraden dit te gebruiken. Alles weer hersteld naar de oude waarden: de computer doet het gewoon niet meer. Gelukkig de andere tweee computers gewoon gelaten zonder tcp te gebruiken die gaan als een speer. Nog steeds rond de 12500 download en 800 upload. Zie dan deze computer nu die ook zo was als die anderen. Wat kan ik nog doen? Andere compu kopen?

Wout

pvdp1 schreef:
Gelukkig de andere tweee computers gewoon gelaten zonder tcp te gebruiken die gaan als een speer. Nog steeds rond de 12500 download en 800 upload. Zie dan deze computer nu die ook zo was als die anderen. Wat kan ik nog doen?

Exporteer de settings van de snelle computer naar de trage.

Als je het nog aandurft met TCP Optimizer dan maak je een backup (zonder instellingen te wijzigen). Die backup restore je op je trage pc. Wel eerst een backup veilig wegzetten.

t2day
pvdp1, is het inmiddels alweer gelukt om je snelheid terug te krijgen?

t2day
Als ik het goed begrijp zou je met korte telefoniekabels dus rond de 1700 kB/s halen?
Zo ja, dan heb je een heel behoorlijke snelheid hoor!

t2day

Qodifidoq schreef:

t2day schreef:
Als ik het goed begrijp zou je met korte telefoniekabels dus rond de 1700 kB/s halen?
Zo ja, dan heb je een heel behoorlijke snelheid hoor!

Download he, niet upload Smile Upload blijft nagenoeg gelijk

lol....ik had je hele upload niet gezien Grin
Maar dat kan inderdaad wel een stukje beter! Sad

t2day
Ik zou het niet durven zeggen, heb het zelf nooit aan de hand gehad.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL Supers 20Mbit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 24 Feb 2016
ADSL traag Usenet download Snelheid : 3 29 Oct 2013
Snelheid ADSL-verbinding ingestort Snelheid : 16 15 Oct 2011
internet adsl Algemeen : 4 28 May 2011
Snelheid probleem + klantenservice probleem ADSL 20Mb Snelheid : 4 07 Feb 2011
Advertentie