Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Mobiele telefoon-reparatie
Leprechaun
Dag Lezers,

Mijn nieuwe Nokiatelefoon ontving ik van Tele 2 's Hertogenbosch.
Na een paar weken ging de telefoon stuk. Niet door 'onheil' van buiten, hij hield er gewoon mee op. Ik heb hem teruggestuurd met garantiebewijs en met een klachtomschrijving.
Tevens vermeldde ik, naast mijn postadres ook mijn emailadres. Dit alles vond plaats op 13 april 2010. Na drie weken werd ik gebeld door een mevrouw van de klantenservice. Er was een email gestuurd naar een adres dat ik al eeuwen niet meer gebruik. Mijn klachtomschrijving was blijkbaar ook door niemand gelezen want noch het juiste mailadres was gebruikt, noch de klacht gelezen, want ze vroeg waarom ik de telefoon had opgestuurd.
Bovendien: Ik had hem niet op moeten sturen. ik had Tele2 moeten bellen en die zouden mij dan gemeld hebben dat de telefoon naar Nokia moest. Als ik in Twente woonde zou ik hebben gezegd: De schoen valt me uit! (de scheun valt mie ut!) Immers, Tele2 is de leverancier, dus die moet de service verzorgen. Bovendien had Tele2 nergens vermeld dat de telefoon bij een defect naar Nokia opgestuurd moest worden, een simpel briefje in de verpakking was voldoende geweest. De ietwat humeurige dame van de klantenservice was niet bereid hem dóór te sturen naar Nokia. Nee! Hij zou aan mij geretourneerd, vervolgens kon ik hem naar Nokia opsturen. Het is nu 18 mei, vanaf de 13 worden april zit ik zonder telefoon! (hij is nog steeds niet geretourneerd!!)

Wat mij vooral irriteert is de dogmatische, klant onvriendelijke opstelling.

Wat betreft de internet ( incl.tv.) en vaste-telefonie afd. van Tele2 ben ik zéér tevreden, snelle hulp bij problemen, maar wat de mobiele-telefonie afdeling betreft: Geef de medewerkers een cursus klantvriendelijkheid en oplossingsgezindheid. Ik trof nu iemand die wellicht buitengewoon geschikt is als parkeerwachter, postzegelverkoper, maar klantencontact............'zooi'

Leprechaun uit Drachten
Gewijzigd door Leprechaun op 18 May 2010, 13:56

kobus1960
Hopen dat "Danielle" dit leest, in dat geval gaat ze u verzoeken contact met haar op te nemen.
Dan komt er misschien wat schot in.
Aangezien haar aanwezigheid niet meer zo frequent is als voorheen, kan dit even duren.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mobiele telefoon-reparatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 Jan 2017
Opzeggen mobiele telefonie Tele2 Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 8 17 Jan 2013
Verkeerde vaste Telefoon geleverd Algemeen : 5 14 Nov 2012
pop3.versatel.nl niet te benaderen met telefoon Storing : 5 18 Aug 2012
Telefoon gestolen Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 9 10 Jun 2012
Advertentie