obey-robots.txt
23 November 2017, 12:11
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [74 stemmen]
65% [74 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [39 stemmen]
35% [39 stemmen]

Stemmen: 113
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken

Opzeggen mobiele telefonie Tele2

kobus1960
Zojuist telefonisch 2 mobiele abonnementen van Tele2 opgezegd.
2 Jaar geleden tesamen met 2 x Nokia N 97 mini in de aanbieding genomen.
Nu moet ik erbij vermelden dat beide nummers nooit in gebruik zijn geweest.
De nokia's waren namelijk simlockvrij, dus daar gingen onze supergoedkope
Vodafone sims gelijk weer in. Alles tesamen nog gunstiger.

Ik werd te woord gestaan door een uiterst vriendelijke medewerker die even
om 2 minuten pauze vroeg om de zaak te regelen. Na slechts 1 minuut meldde
hij dat de zaak geregeld was en ik voor elk nummer apart een brief zou gaan
ontvangen.

Ik hou dit topic even bij, incl. de afloop.
Tot zover zeer positief, heb de mederwerker ook aangezegd dit verhaal in
een topic bij te houden alhier. Think
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Yep, privé wel, op het werk nog met regelmaat. Helpless
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Ik riep ook nog niet al te hard hoor, ik moet de bevestigingsbrieven nog steeds
krijgen Cool
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Oke, afgelopen vrijdag contact opgenomen met onze "Danielle", ik had nog
steeds geen bevestiging van e.e.a. Zojuist gebeld door een Collega van haar.
Samen hebben we de procedure nogmaals doorlopen, hij heeft het nogmaals
bevestigd. Einde contract op staande voet vanwege het oponthoud van de op-
zegging. Met als toevoeging dat elke andere brief/nota genegeerd kan worden
op zijn gezag. En natuurlijk zijn telefoonnummer welke niet voor publicatie gaat.
Verhaal stopt hier.......................of gaat door, ga ik niet van uit. Topic blijft open.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
kobus1960 schreef:

Oke, afgelopen vrijdag contact opgenomen met onze "Danielle", ik had nog
steeds geen bevestiging van e.e.a. Zojuist gebeld door een Collega van haar.
Samen hebben we de procedure nogmaals doorlopen, hij heeft het nogmaals
bevestigd. Einde contract op staande voet vanwege het oponthoud van de op-
zegging. Met als toevoeging dat elke andere brief/nota genegeerd kan worden
op zijn gezag. En natuurlijk zijn telefoonnummer welke niet voor publicatie gaat.
Verhaal stopt hier.......................of gaat door, ga ik niet van uit. Topic blijft open.


Gesprek toch wel opgenomen, mag ik hopen?
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
kobus1960
Yep, en reeds een bevestigingsmail van "Danielle" ontvangen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Gistermiddag 27-11 gebeld door een Collega van "Danielle", dat er per
abuis nog plm. € 30,- is afgeschreven van m'n rekening. Of ik dat zelf
even wilde storneren, of dat hij het over moest maken via de betreffende
afdeling. Oke, doe dat laatste maar even, is dan alles rond?
Jazeker, dit is onze fout, mag ik u over 2 weken even bellen of alles naar
tevredenheid afgerond is?? Zeker wel.

Deze beste man doet z'n uiterste best, zonder enig onvertogen woord
wederzijds, dat verdient complimenten. Jammer dat ik hem hier niet mag
vernoemen (afgesproken), maar hij heeft alles waargemaakt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Vandaag heeft Tele2 wederom gebeld, of alles naar wens afgehandeld is.
En dat is het, netjes, dat mag ook een keer gezegd worden.
Alle tegoeden zijn teruggestort, geen gezeur, niets.

Edit, topic wegens einde verhaal gesloten door starter.
Gewijzigd door kobus1960 op 17 januari 2013, 16:05
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opzeggen mobiele telefonie Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 1 29 september 2017, 10:57
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 2 13 september 2017, 13:02
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 5 08 augustus 2017, 20:08
Tele2 voip: is dat SIP of H.323 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) 2 10 juli 2017, 14:39
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) 3 11 juni 2017, 12:17
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill04:53:16
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

10 april 2017, 11:29
wie kan mij uitleggen waar ik op mijn IPhone 5 de sms instellingen kan vinden?

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?