Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
Buitenland en Tele 2
|
|
famlimburg |
Geplaatst op 24 May 2010, 15:18
|
Activiteit Berichten: 103 Lid sinds: 30 Apr 2007 |
Ben net terug uit Griekenland ( Kos ). Ik heb daar mijn mobiel weer aangezet en een 1 voor mijn pincode ingegeven, maar heb een hele week niet kunnen bellen en sms en, kon ze wel ontvangen. Kreeg steeds de melding over mijn account ??? Rara hoe is dit mogelijk, had mijn netwerk keuze gewoon op automatisch staan en had ook gewoon vol bereik !!!!!!! Bij het landen op Schiphol mobiel aangezet en alles werk wel weer gewoon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gewijzigd door famlimburg op 24 May 2010, 18:44 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Buitenland en Tele 2', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! | Klacht over Tele2 | : 4 | 08 Sep 2015 |
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) | Snelheid | : 2 | 17 Aug 2014 |
tp-link router 1043nd achter davolink 2020/tele 2 plaatsen mislukt | Helpdesk | : 10 | 18 Oct 2012 |
Tele 2 (1 tv digitaal en 2 analoog) en nog steeds rekening van UPC voor tv?? | Klacht over Tele2 | : 10 | 11 Apr 2012 |
draadloze tele 2 modem en het inpluggen van een draadloze home plug | Algemeen | : 2 | 08 Dec 2011 |
Advertentie