obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Slecht beeld kwaliteit
arie6
Het probleem is dat de bewegende beelden (voetbal, of andere snelle bewegingen) slecht overkomen.
Het lijkt wel of je dan naar een waas kijkt, het beeld als het stil staat is wel scherp, ook is het met minder snelle bewegingen blokkerig.
Zit dit probleem in de decoder of heeft iedereen hier last van.
Het gaat om de nieuwe decoder amino a132.
Ook blijft het beeld vaak hangen.
 
arie6
Met Tv aan.

809903696

Met Tv uit.

809908169

Als ik meerdere computers aanzet word het alleen maar droeviger
 
Larena
Ik ben al 1 dag klant van Tele2.
Aansluiten ging al niet... alleen met de scartkabel! Dan heb ik beeld.. (HDMI, wel menu enzo.. geluid.. maar GEEN beeld)

Maar vanavond X factor gekeken, zodra het beeld snel ging... een geblokte toestand..

Ik baal hier stevig van! En ook dat hij via de HDMI niet werkt.. volgens een medewerker ligt het aan het ITV kastje, en kunnen ze er niets aan doen. Terwijl ik zo graag HD tv had willen bestellen.

Kortom.. flink balen!!
 
kobus1960
Mooi he, en daarbij is RTL nog geen HD ook, pas medio zomer...................
Wandel even door het forum heen, bakken met klachten, en nog weinig oplossingen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Larena
Het mooie is.. volgens hun kan ik geen HDtv bestellen aangezien die HDMI bij de gewone decoder ook niet werkt.

Dus met alle bewegende beelden is het nogal afzien.

Volgens de medewerkers is het een software probleem, en wordt dat OOIT met een update wel hersteld.
Maargoed ik ga er niet mee akkoord. Volgens de wet heb je recht op een degelijk product/dienst. D

Wat ik grappig vind... je krijgt dus Interactieve TV. Leuk.. maar ik kan er dus niets mee..
zoals ik het lees moet je dan een HDrecorder hebben.

Voor de mensen die wel HDtv hebben, is dat blokjesbeeld dan weg bij snelle bewegingen?? (ik kan nu al uitzien naar het WK... vol met blokjes..)
Gewijzigd door Larena op 30 mei 2010, 11:26
 
kobus1960
Nee, ook zij hebben last van "wctegelvorming" blokjes dus.
Even voor de zorgvuldigheid, een forum is nooit representatief voor de totale klantenkring, immers
diegenen met louter positieve ervaringen schrijven dit zelden op een forum.
Maarrrr.............., het aantal forumleden is best groot voor een provider.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Larena
In mijn beleving hoort dat toch niet zo te zijn..

althans ik heb 30 jaar tv gekeken, en nog nooit eerder gezien haha.

Smile
 
wavestrider
Ik denk ook dat gebruikers zonder klachten de weg naar dit forum niet gevonden hebben (en het ook niet missen). Zelf heb ik absoluut geen problemen met de ontvangst (ik heb wel een 100hz ontvanger - misschien dat het daar aan ligt - maar zo bijzonder is dat toch niet - het schijnt wel goed te zijn voor de beeldovergangen). Ik heb natuurlijk ook wel eens een foutje in het beeld (bijvoorbeeld bij het songfestival, maar dat kan net zo goed een foutje in de beeldverbinding zijn geweest - net of het beeld even schrok - maar dat was maar één keer de hele uitzending). Voor de goede orde: ik gebruik voor Nederland altijd de HD-kanalen. Het kanaalzoeken gaat ook heel soepel na de software-update van afgelopen vrijdag. Niet meer dat vervelende gedoe dat je gelijk bij de radiokanalen zat.
Tele2 is volgens mij zo slecht nog niet.
Listen! There's music in the air
 
kobus1960
Ik heb na iets mindere ervaring ook nu geen klachten met Tele2, klachten zijn grotendeels en
na reeds een maand of 4 verholpen. Ik gebruik Fiber.
Dus ook positief idd.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
arie6
Jammer genoeg blijft het probleem van het slechte beeld kwaliteit nog steeds bestaan, alleen nu komt er nog eens bij dat het ook nog eens gaat happeren.
Het beeld blijft 2 tellen stilstaan en gaat verder, dit gebeurt nu met regelmaat.
Komt tele2 nog eens met een oplossing voor deze problemen ?
Is er bekent wanneer er weer een Update komt voor de problemen die worden genoemd in diverse topic's ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slecht beeld kwaliteit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Paars beeld Algemeen : 3 27 mrt 2014
Denon 1912 AV receiver geeft geen beeld/geluid Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 14 jan 2013
tele2 hd recorder is een slecht apparaat Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 9 09 sep 2012
Webmail Zonnet werkt niet of slecht Algemeen : 3 19 jun 2012
beeld kleurt rood TV diensten : 19 07 jun 2012
Advertentie