obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Heel Traag Internet
Dracoz
Beste Mensen,

Ik heb nu ongeveer een half jaar al een Tele2 20Mbit abbonoment.
Daarvoor heb ik een 4mbit abbonoment van KPN gehad alleen die was dus nodig toe aan een upgrade.
Hiermee haalde ik op speedtest.net een snelheid van 5Mbit ! dat zit dus nog boven wat ze beloven.

Vervolgens haal ik op mijn 20Mbit Tele2 abbonoment de eerste 3 maanden gewoon netjes 20mbit steeds met pieken en dalen (Maar dat heb je altijd) na die 2 maanden gebeurde er ineens wat en heb ik ongeveer 2 maanden gewoon GEEN of AMPER internet gehad. ik haalde max 3mbit. Toen is er een monteur geweest heeft ook van alles gedaan en vervolgens wordt er gezegd dat ik makkelijk met de afstand tot de wijkcentrale 15mbit moet halen (Door KPN monteur).

Toen is er nog een Tele2 monteur geweest en die heeft gezegd dat het aan de lijn ligt en daar niet meer dan 3mbit doorheen gaat.

Ik vind dit ronduit SLECHT!!!!!!

Waarom haal ik de eerste 3 maanden dan wel gewoon netjes tegen de 20mbit ?

Ik woon in Leeuwarden en mijn postcode is 8915AM
Dracoz voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
cornfed
Het is natuurlijk moeilijk om te speculeren waarom je zo langzaam bent.
Wij kunnen niet kijken bij je thuis en in de centrale.

Maar als je werkelijk onder normale omstandigheden 15 Mbit zou halen, mogen we ervan uitgaan dat
er ergens iets mis is.

Als bij jou thuis alles correct is aangesloten, kan alleen buitenshuis het probleem liggen. Je hebt een monteur over de vloer gehad, neem ik aan.
Er kan een probleem zijn met de lijnkaart in de centrale of ergens in een straatkast.
De kabel zelf kan ook beschadigd zijn door graafwerkzaamheden elders.

Stel Tele2 een ultimatum dat ze het probleem oplossen.
Wanneer ze dat niet kunnen of willen, zeg je het contract op bij ze.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
torrentje
Aan je snelheid te zien lijkt het erop alsof de lijn gewoon instabiel is. Hier zal dus een nieuwe kpn monteur naar toe moeten. Ik denk dat je gewoon even contact moet opnemen met de klantenservice
 
leeg
Of wachten op die schattige danielle
 
wallia
Vanochtend had ik bij Speedtest nog 13.34Mb bij downloaden en nu maar 9.24 Mb !!!!Terwijl ik toch geen TV aan heb !!!!!
 
kobus1960
Niemand heeft een stabiele verbinding bij Tele2. Fluctueerd altijd. Angry
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
wallia
Heb net gelezen, dat uit metingen van I-Ping Test.com in Nederland over de hele linie de snelheid is toegenomen met 6 procent. Waar het op providers aankomt scoort UPC het best met 27.65Mbps, gevolgd door Ziggo met 21.44 Mbps en Tele2 staat ..........10e met 9.38Mbps !!!Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Heel Traag Internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Advertentie