obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Muziek streams+live streams worden onderbroken als je een website opent en veel surft.
brommer1
Sind 1 week wordt muziekstream+live stream onderbroken als je een website opent en veel surft, als ik het aan klik gaat het weer verder.
Voorheen geen last gehad en er is niks veranderd aan de computer.
Gebruik open DNS.

Postcode 2253-Voorschoten

Aanvulling: nog 11 maanden dan ben ik weg, ga geen € 0,10 per minuut betalen, wat voorheen lokaal tarief was, had beter bij de KPN kunnen blijven.
Gewijzigd door brommer1 op 02 augustus 2010, 17:44
 
Robenneke
Hier precies hetzelfde probleem. Zo gauw ik ga browsen valt de stream weg.
 
brommer1
Gekke is, als ik film download via Hotfile.com met Free Download Manager(FDM) valt wel de live- stream uit maar niet FDM, die gaat met volle snelheid door(15 Mbit)
Krijg de indruk dat ik een onstabiele verbinding heb, die het niet aan kan, ik heb de FDM al op mindere verbindingen gezet, het maakt niks uit.

Gelukkig heb ik Tele2 als een overbruging voor 1 jaar genomen, omdat ik bij de KPN grote problemen had met de VDSL.
 
cornfed
Via een netwerkkabel of via WIFI?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
brommer1
Modem met draad naar de computer.

Als ik alleen internetradio en verder niks doe op mijn computer gaat het goed, maar als een site opent die traag laadt, word internetradio(20KB/s) onderbroken.
 
cornfed
Download een Linux Live CD eens en start daarmee je computer op.
Test dan weer of het fenomeen zich herhaalt.

Hier vindt je massa Linux cd's: http://www.livecdlist.com

P.S. Bij sommige distro's (Ubuntu bv.) kan je ook op een USB stick zetten.
Gewijzigd door cornfed op 02 augustus 2010, 23:39
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
brommer1
Gebruik Windows 7 32Bits, week geleden had ik het niet.

Aanvulling: als ik niks doe op mijn computer blijft alles perfect werken, krijg de indruk dat de verbinding onstabiel is, ik haal gemiddeld 16Mbit.
Gewijzigd door brommer1 op 03 augustus 2010, 16:40
 
cornfed
Dan kan je toch simpel uitsluiten of je systeem het probleem veroorzaakt of de router/verbinding.

Of je belt met de helpdesk.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
brommer1
Heb gebeld, standaard antwoord ligt aan de computer, hun hebben geen storing, zonde van mijn geld.
De helpdeks hoef je ook niet meer te bellen.

Ben weg na 1 jaar, nog 11 maanden(22-6-2011), KPN was veel stabiler.
 
cornfed
Dan ben je inderdaad klaar de komende 11 maanden.
Tele2 ziet niets en jij weet zeker dat het probleem niet op je pc zit.
Einde verhaal.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Muziek streams+live streams worden onderbroken als je een website opent en veel surft.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Website van Kunstschilder René Boelen Klacht over Tele2 : 11 02 jan 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Tele2 klanten test live tv app voor tablet en smartphone Algemeen : 2 14 aug 2014
my book live op tele2 modem (MAC) Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 12 sep 2012
Advertentie