obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Veel stiringen en traag internet Tele2
bdegraaf
Ik heb dit jaar veel storingen (5-6) meegemaakt van Tele2 alles in 1 waardoor ik per storing 2 dagen geen signaal had voor tv,internet,bellen.
Elke storing heb ik gemeld bij Tele2 met hun antwoord ach dat is vervelend ,we zullen het doorgeven, en zal 3 tot 10 dagen duren
Alles standaard van een briefje voorgelezen.
Ik wil nu naar 15 jaar klant te zijn van Tele2 kosteloos van mijn contract af wegens wangedrag van de provider .

Tele2 geeft aan dit voor mij niet kosteloos te willen doen, alleen als ik de openstaande maanden van het contract overmaak.

Ik heb Tele2 meerdere keren de kans gegeven om het probleem van de vele storingen op te zoeken en te verbeteren ,wat ook niet gedaan is

De snelheid is met de helft gedaald , nu nog 6.22 Mbit over na de nieuwe zenderindeling met extra HD zenders van de 11 Mbit die ik zeker mag verwachten van jullie

Ik heb een ADSL download snelheid test gedaan (door Tele2 zelf aangegeven www.speedtest.net/nl/ ) en kom op 6.22 Mbit dit is 32 % van de 20 Mbit waarvoor ik betaal.
 
cornfed
Heb je al eens contact opgenomen met webcare?
Of je klacht neergezet op klachtenkompas.nl?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
bdegraaf
heb jij een email adres hiervan ??
zij willen dat ik bel en dat kunnen zij opnemen maar ik niet
ik wil nu alles via email of brief
deze klacht staat op consumentenbond.nl,kassa.nl,tele2.nl, radar.nl en tele2.gebruikers.eu
 
cornfed
Webcare kan je bereiken via Facebook of Twitter.
Onderdaan de tele2.nl pagina zie je de weblinks.

Probeer daar in contact te komen met webcare.
Die kunnen soms meer voor elkaar krijgen dan een normale helpdesk.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
zafira2001
ik heb ze dan ook op alle site's inderdaad gezien t kwam me al bekent voor.

is dit nu nog niet opgelost???

ik dacht er was daar op dat andere forum gezegd dat dit toch aan de modem lag of zo
en die dsl vcd nogwat of wat stond daar?

ik kan er niet op daar in ieder geval maar ik heb dit gelezen volgens mij moeten ze gewoon effe een nieuwe modem sturen ivm u al zo oude heeft zoiets was wat ik gelezen gehad.

en dat moet tele 2 toch echt zelf doen een modem wissel is trouwens best normaal na een jaartje die dingen slijten best snel geloof ik.

wil je laten weten als je de oplossing heb

ik zeg gewoon een nieuwe modem ik had een jaar geleden ook veel verlies met de snelheid en toen kreeg ik een andere modem dit was op een 20 mbit inmiddels heb ik 40 mbit dit doet zover prima


suc6 ermee
Zip It
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Veel stiringen en traag internet Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie