obey-robots.txt
17 Januari 2017, 22:44
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [45 stemmen]
35% [45 stemmen]

Stemmen: 128
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Website van Kunstschilder René Boelen

renebo
LS: Een relatie van mij wilde vorige week mijn Website -met tal van schilderijen en tekeningen openen- maar het bleek dat per 15 december
deze website niet meer in gebruik was. Dit zonder dat mij enige informatie vooraf was verschaft.
De handleiding waar ik naar werd verwezen hielp mij helaas niet verder om mijn Website opnieuw (ergens..??) te kunnen downloaden.

Wie kan mij helpen zodat mijn relaties -en ikzelf- weer toegang krijgen tot mijn Website..??
Bij voorbaat heel hartelijk dank en met vriendelijke groet,
René Boelen - kunstschilder

renebo voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
renebo
Ik vergat de naam van de Website te vermelden. Dat is:

www.home.zonnet.nl/reneboelen
 
Bill
Tele2 is gestopt met het aanbieden van een homepagina.
Je zult op zoek moeten naar een webhostingservice die webruimte aanbied. Daarnaast heb je een domeinnaam nodig.

Ik stuur je een persoonlijk bericht met info over een aanbod van mij.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
abmg
De handleiding waar ik naar werd verwezen hielp mij helaas niet verder om mijn Website opnieuw (ergens..??) te kunnen downloaden.
De handleiding beschrijft hoe je de bestanden kunt downloaden naar je computer. Lukt dit niet?

Je krijgt in Windows Verkenner de bestanden te zien, dus niet in html opmaak zoals in de webbrowser.
Dat laatste komt tot stand als er een webserver actief is op home.zonnet.nl, maar die is niet meer actief. Wel is een ftp server actief. Met Verkenner kun je zo de bestanden ophalen, kopiëren naar je computer en op een andere server publiceren.

Je kunt bestanden ook publiceren/delen op One Drive als je een Live account hebt of op Google drive. Dat zijn dan alleen foto's; geen opgemaakte html bestanden met werkende koppelingen etc.
 
Bill
Juist, en dat kan ik weer zichtbaar maken op internet, zie pm.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
renebo
Heb van alles geprobeerd om mijn Website "www.home.zonnet.nl/reneboelen" boven water te krijgen.. . is niet gelukt. Misschien werkt mijn "verkenner" niet goed.?
Toch mijn dank aan u voor de genomen moeite.
Ook meer ervaren relaties krijgen het niet voor elkaar.
Kennelijk, suggereert men, is alles overal verwijderd.!! En daar is men zeer verbaasd over.

Er moet toch een manier zijn om bij mijn "bestaande" website te komen. Ik heb nooit eerder gedacht aan het maken van een kopie. Ik had trouwens verwacht dat Versatel/Zonnet hun relaties wel op de hoogte zouden brengen als zij, wat dan ook, in een dergelijke service gaan veranderen of zelfs de bestaande Websites gaan verwijderen. Nu is alles ineens verdwenen, sinds 15 december. Ik heb, zo schreef men, tot 14 januari de tijd om mijn bestaande Website weer "op te halen". Maar dan moet ik moet ik er wel bij kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
René Boelen
 
abmg
Sommige klanten zijn op de hoogte gebracht, anderen niet. Op het forum forum.tele2.nl staan hier ook klachten over.

Heb je de aanwijzingen uit de handleiding letterlijk toegepast? Je typt in de adresbalk van Verkenner ftp://ftp.home.zonnet.nl
Dus niet het www.home adres!

Je hebt inlognaam en wachtwoord nodig. Je inlognaam zal reneboelen zijn; het wachtwoord hetzelfde als je voor mail gebruikt, meen ik.

Nog even voor de duidelijkheid: je opent verkenner en dan staat er iets in de adresbalk bijvoorbeeld > Deze pc > Je klikt ernaast op een lege plek in de adresbalk; de tekst verandert dan, in geselecteerd tekst deze pc; druk delete en typ ftp://ftp.home.zonnet.nl druk ENTER en je wordt om gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd.
 
renebo
Graag wens ik je een gelukkig en gezond Nieuwjaar.

Je adviezen - veel dank daarvoor - heb ik goed opgevolgd. Het resultaat was wederom nihil.
Als laatste onderdeel kreeg ik onderstaande tekst :

User renebo has group access to: netsite
OK. Current restricted directory is /
0 files used (0%) - authorized: 10000 files

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ga stoppen met het proberen om de Website (die men ongevraagd heeft verwijderd) weer boven tafel te
krijgen en ik ga proberen, bijvoorbeeld via facebook, weer in de openbaarheid te komen.

Met vriendelijke groet,
René Boelen
 
renebo
Vergat nog te melden dat op de ftp site in Verkenner
de volgende tekstvermelding zichtbaar werd:

DEZE MAP IS LEEG.
 
abmg
Dank je voor je wensen en ook de beste wensen voor 2017!

Twee dingen: de mededelingen die je krijgt, krijg je niet in verkenner, maar in Internet Explorer; 0 files used (0%) betekent dat er geen bestanden staan.

Ik heb alleen een index.html bestand erop staan zonder directe waarde en ik zie 1 files used (0%) en eronder de naam van het bestand.

In windows verkenner ziet alles er anders uit, maar inhoudelijk verandert er niet veel.

Conclusie: probeer het nog een keer, maar dan met windows verkenner. Als er dan ook geen bestanden te zien zijn, zijn de bestanden verdwenen en kun je daarover contact opnemen met Tele2. Of het wat oplevert betwijfel ik.

Om zeker te zijn dat je echt verkenner gebruikt: Druk windows toets en tik E. Het scherm van verkenner moet dan openen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Website van Kunstschilder René Boelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
mijn website Algemeen 5 24 september 2011, 23:45
website Algemeen 13 22 juli 2011, 15:24
website Algemeen 2 02 maart 2011, 22:34
Help! Ik krijg mijn website niet online! Algemeen 5 13 februari 2011, 10:36
uploaden website Algemeen 2 03 februari 2011, 15:14
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill02:11:57
| Gilex05:00:05
| s0larus07:20:42
| cornfed11:14:37
| semtevruchte 1 dag
| sjonniesjembek 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?