obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Muziek streams+live streams worden onderbroken als je een website opent en veel surft.
brommer1
Op gathering.tweakers.net wordt ook geklaagd over het zelfde probleem.
Gewijzigd door brommer1 op 04 augustus 2010, 14:42
 
Leiden
Hier in Leiden ook sinds het weekend (of langer?) last van haperingen.
Met IRC, PS3 online iedere 10 á 15 minuten een disconnect, MSN brengt niet alles over/soms een disconnect.

Niks aan de settings/opstelling veranderd, modem gereset maar geen verbetering..
 
helldaddy
Had ik ook, en sinds ik er een andere modem (niet tele2) op heb gegooid, nergens meer last van. Ik heb zo een vermoede dat het ligt aan dat modem of aan de software die Tele2 er op gooit. Ook de telefoonlijn viel regelmatig weg. Misschien dat Tele2 eens wat meer geld uit gaat geven aan modems die ze in bruikleen geven, of laat mensen de keus. Huur zo een ding bij Tele2 of koop er zelf 1. Voorkomt denk ik een hoop ellende..........
Maar dat is mijn bescheiden mening, ik heb er ook geen verstand van.

Groet,
Henk
 
kobus1960
Henk, deel even met ons welk merk en type modem je hebt gebruikt, daar je aangeeft dat
je ook de telefonie op orde hebt.

Quote

Ook de telefoonlijn viel regelmatig weg.

Zeer interessant!
Gewijzigd door kobus1960 op 04 augustus 2010, 16:46
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
helldaddy
Nee, dan heb ik het verkeerd uitgelegd. Telefonie is inmiddels naar KPN terug. Dus dit gaat alleen om internet!!
Sorry als er PANIEK is ontstaan Pfft

Groet,
Henk
Gewijzigd door helldaddy op 04 augustus 2010, 17:13
 
kobus1960
Oke!, ik dacht al, doorbraak!! Succes ermee!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
brommer1
Tele2 forum: Modem-instellingen problemen; internet radio werkt niet meer, daar word geschreven op 9-6-2010(laatste bericht 3-8-2010-nog niet opgelost) vanaf mei geen internetradio, de vraag is komen deze problemen overeen met mij disconnect problemen, waar ook ander over schrijven?
 
helldaddy
Zoals ik kan beoordelen wel. Als de kinderen hier op MSN wilde of spel wilde spelen (Call of Duty) werden ze regelmatig (zeg om de 10 min) gedisconnect.
Weer op nieuw inloggen, 10 min spelen en weer gedisconnect. Ook met muziek luisteren had ik dit regelmatig, soms om de 3 a 4 min.

Dus, ja dit is denk ik wel het zelfde.

Zo lang je met het modem van Tele2 (davolink) blijft gebruiken, zul je dit blijven houden. Als je telefonie bij je pakket hebt, kun je niet anders en moet je dat modem blijven gebruiken.
Als je alleen internet hebt kun je een ander modem nemen, zoals ik, en ben je van al het gedisconnect af. Althans ik.

Groet,
Henk
 
brommer1
Als dit niet wordt opgelost met de modem(ik heb ook telefoon) zeg ik gelijk Tele2 op, als het contract afloopt(22-6-2011).

Ben niet zo tevreden over Tele2, komt allemaal wat primitief over.
Gewijzigd door brommer1 op 04 augustus 2010, 18:23
 
helldaddy
Dat is ook 1 van de redenen dat ik geen Tele2 meer wil/heb.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Muziek streams+live streams worden onderbroken als je een website opent en veel surft.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Website van Kunstschilder René Boelen Klacht over Tele2 : 11 02 jan 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Tele2 klanten test live tv app voor tablet en smartphone Algemeen : 2 14 aug 2014
my book live op tele2 modem (MAC) Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 12 sep 2012
Advertentie