obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Muziek streams+live streams worden onderbroken als je een website opent en veel surft.
Leiden
Momenteel heb ik al een uurtje nergens last meer van.. zo plots als het kwam is het ook weg? (beetje gamen en chatten op mijn vrije dag bij gebrek aan leuke films op Film1 met dit weer..) Wel even afkloppen.
 
brommer1
Bij mij niet, als ik veel surf en de site gaan niet traag open blijft internetradio doen en livestream valt dan uit na een tijdje, oh wee als een site traag opent gaat en te vlug loopt te surfen(vlug achterelkaar site bekijken) valt internetradio uit, krijg steeds meer de indruk dat de modem niet jofel is en het signaal niet helemaal stabiel is.
 
leeg
ik heb er ook last van.
Zouden ze de modems gesaboteerd hebben op afstand XD ?
 
helldaddy
Nou dat denk ik niet,maar het is denk ik de software. Ik heb ook al gehoord dat het de pakketjes zijn die ze zouden versturen. Maar ik weet het niet, daar het geen kaas van gegeten.
Ik weet wel dat nu ik er een andere modem aan gehangen heb, ik nergens geen last meer van heb. Geen time-outs iedere paar minuten, internetradio blijft aan en de kinderen klagen niet meer over MSN dat iedere keer uitvalt. Totdat ik overga naar de andere provider (eind van de maand) hou ik mooi dit modem er tussen, heb ik daar in ieder geval geen last meer van!!

Groet,
Henk

EDIT: maar het is toch te gek voor woorden dat het een en ander verholpen is met een goed modem...... In een keer heb ik een redelijke goede ping, download hoger, stabiele verbinding en geen time outs meer. Waarom kan Tele2 dit niet, waarschijnlijk is dit modem net zo duur alleen er zitten veel meer mogelijkheden op. Mijn idee, tevreden mensen klagen niet, je hebt geen gezeur aan de telefoon dus al met al levert het alleen maar op. Maar misschien zie ik het wel verkeerd.......
Gewijzigd door helldaddy op 05 augustus 2010, 10:17
 
Peter-Jan
Wij hebben hier in Den Helder last van hetzelfde probleem, Pc + Tv aan geeft regelmatig haperingen - stilstaand en/of zwart beeld - geluid wat je ook krijgt als de batterijen van je walkman (antiek I know) op zijn etc.

Staan de pc's uit heeft de tv nergens last van, we hebben zo geen andere modem staan dus dat kan ik niet testen...

Maar als ik deze berichten zo lees lijkt het me een redelijk globaal probleem ?

Even een kleine edit, wij zijn geen zware downloaders of zo... dit begint soms al doordat er een (zware) Flash-site word geopend, of een filmpje op Youtube word bekeken. En inderdaad ook radio-streams worden onderbroken.
Gewijzigd door Peter-Jan op 05 augustus 2010, 12:50
There is a difference between knowing the path and walking the path.
 
brommer1
De modem is werkelijk zeer zeer zeer sumier, kan niks bekijken wat je snelheid is wat de verbindingen doen, ik heb nog nooit zo sumieren modem gezien, nu weet ik waarom Tele2 zo goedkoop is, ze bezuinigen op de modem, op de helpdeks, bij KPN, Telfort, Xs4all enz kan je zien wat je modem aan het doen is.
 
kobus1960
Waar ik enige moeite mee heb is het volgende.
Klachten is 1, wegzetten als waardeloze provider is 2.
En toch blijven bij die provider??
Waarom dat dan, en niet gewoon de procedure volgen en een andere provider nemen?
Is een maandje werk je neemt een provider die al dit soort klachten niet heeft.
Hier staat hoe op te zeggen, halverwege het topic, aangegeven door Tele2 zelf.

Mededelingen Tele2 Webcare
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
brommer1
Tele2 is niet zo slecht, de telefoon en het normale internet(surfen+downloaden) is wel goed, waar ik over struikelt ze nemen niet eens de moeiten als je belt om serieus naar je klachten te luisteren en gelijk zeggen ze ligt aan je computer.

Daarom ben ik niet zo tevreden over Tele2.
 
kobus1960
Oke, bij mij is de volgende situatie, dit is even een voorbeeld, meer niet.

1 PC, Pentium 4, 3,2 GHZ, 4 Gb intern. Win7 ulitmate 32 bits.
2 PC, Quadcore 2,4 GHZ, 8 Gb intern. Win7 ultimate 64 bits.
3 Laptop, Pentium M, 2,4 GHZ 2 Gb intern, Win7 home 32 bits.
Tele2 Fiber, altijd hoger dan 40 Mb down, 5 Mb up.
Comtrend modem, daarachter Linksys Wireless G.
1 en 2 bekabeld middels CAT6 UTP kabels.
3 wireless.
Nog wat randapparatuur over het netwerk, maar dat doet niet ter zake.

1 Surft onder alle omstandigheden geweldig, óók als 2 en 3 online zijn, online gamen, streamen enz.
2 Surft prima mits 1 en 3 niet al te actief zijn, is 1 aan het downloaden (6 Mb via payserver) wordt online gamen
al wat trager. Streamen laat af en toe een steekje vallen.
3 Surft best aardig, niet meer dan 4 sites open houden, 1 stream tegelijk, gaat voor buiten best lekker.

Mijn punt ligt echter bij PC 2, die haalt nooit de snelheid van PC 1, simpelweg daar de verwerkings/reken snelheid
moeite gaat krijgen met de hoeveelheid data/stream/media enz. die binnenkomt. In vergelijking met 2 á 3 jaar
geleden is dat verviervoudigd. Ik praat hier alleen over surfen/streamen enz.
Bovendien absorbeerd PC 1 zonder rem door.

Daarmee wil ik aangeven dat sommige sites/bezigheden op het net eenmaal niet snel te behappen zijn voor
de wat "tragere" PC's. En dat is bloedirritant!!!
Het zou dus ook aan de thuissituatie kunnen liggen.

Nogmaals, dit is een voorbeeld, ik kraak niets af enz enz enz (je moet voorzichtig zijn met wat je probeert te zeggen,
de mensen zijn snel aangebrand)

Edit; Mb intern gecorrigeerd naar Gb Frown
Gewijzigd door kobus1960 op 06 augustus 2010, 01:13
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
helldaddy
Ben het helemaal eens met Kobus, maar als ik met 1 pc bekabelt op het internet zit en de modem trek dat al niet, radio uitvallen en een download van iets meer als 3 Kb/s overhoudt dan is er iets niet goed denk ik zo.
Vooral als ik er een andere modem op gooi en dan nergens geen last van heb, zelf niet als ik met 3 PC op het net zit. De download word wel minder maar wordt niet iedere keer gediconnect.
Ik ben het met je eens, vooral met radio, je weet niet hoeveel mensen er naar luisteren en dat kan ook gaan haperen.
En over een trage PC, ik kan zien nu wat er binnen komt op de router en dan is die zelfde snelheid die ik meet als wanneer ik maar met 1 PC de snelheidstest doe.

Groet,
Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Muziek streams+live streams worden onderbroken als je een website opent en veel surft.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Website van Kunstschilder René Boelen Klacht over Tele2 : 11 02 jan 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Tele2 klanten test live tv app voor tablet en smartphone Algemeen : 2 14 aug 2014
my book live op tele2 modem (MAC) Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 12 sep 2012
Advertentie